{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Anlæg til toyota sportsvan!.. {{forumTopicSubject}}

er der nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få nogle gode højtaler i den så jeg kan høre noget god musik... gider ik alt det med bass osv i ved,er sgu blevet for gammel til det..hihi håber nogle kan hjælpe,evt nogle der har noget godt liggende de vil sælge (højtaler)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til toyota sportsvan!..
  • #3   26. okt 2005 Du kan evt. kigge forbi min profil og se hvordan jeg har fået strikket et system op i min chrysler, der er bygget til at spille rent og detaljeret frem for pumpende bas.
    ved ikke om det er noget du kan bruge til lidt inspirration.

Manny
    Team Phanatic

• #4   26. okt 2005 Til Palle: rart at se at de valgte dig som hjælpe admin, kanont valg, ja og også Anders T - Tillykke med titlen

Manny
    Team Phanatic

• #5   26. okt 2005 kan du ikke bare købe nogle gode højtaler og sætte i alle 4 dører. det suk vel ikke være så svært. og så kan der med lethed side en 4 kanals forstærker lige bag førersædet der på jern pladen. der her jeg selv monteret en på en af mine venners sports van. der sider en godt

• #7   26. okt 2005 tak for svarene,og ser da meget godt ud det anlæg.. tror os det bliver noget med 4 nye højtaler i dørene,så skulle det da spille megt godt ik?.... fatter ik en skid med anlæg osv i biler..øvøv

• #8   26. okt 2005 et godt råd ved udskiftning af højttalere, så køb et godt komponentsæt(mellemtone og diskant hver for sig) det giver som regel en noget bedre lyd end en fuldtonehøjttaler har jeg erfaret.

Manny
    Team Phanatic

Kommentér på:
Anlæg til toyota sportsvan!..

Annonce