{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Kabinet til B2 AC12 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg jeg sidder med et lille problem i det jeg har anskaffet mig en AC12 enhed. Denne enhed har jeg smidt i et portet kabinet på 45 l med en 30 cm lang 4" port i. Jeg syntes dog at der er en del port støj når der bliver spillet bare en smule højt. Ved godt at jeg bare kan smide enheden i en lukket kasse, men det ønsker jeg heller ikke da jeg gerne vil have det mere tryk på. Vil et kabinet med en slot port kunne afhjælpe dette problem, eller findes der en anden løsning på problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabinet til B2 AC12
  • #1   20. jun 2010 Tror ikke det vil hjælpe med en slot port.
    Men prøv at putte en sok eller to ind i din port og se om det ikke giver den forandring du ønsker smiley
    Ved godt det lyder sært, men det er faktisk en "kendt" løsning inde for alm. hifi at en sok kan løse mange problemer med portede kabinetter.. Dog under alle omstændigheder vil jeg hellere anbefale dig et lukket kabinet

• #2   20. jun 2010 okay, den havde jeg ikke lige hørt før, jeg prøver. Ellers må jeg finde mig en anden bas eller måske 2 smiley

• #3   21. jun 2010 Jeg har en aero port i og jeg har prøvet at trimme porten til de 34 hz som B2 oplyser på deres hjemme side. Har dog overvejet om det ikke var for lavt. Så vil også prøve at skærer lidt af

Kommentér på:
Kabinet til B2 AC12

Annonce