{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Nyt anlæg ! {{forumTopicSubject}}

Hej drenge!

Jeg har en polo 6n med et gammelt blaupunkt anlæg i.

Nu sidder jeg så og kigger på hvad for noget jeg skal smide i, i stedet for.
Det skal være noget der virkelig kan noget.
Det jeg selv har kigget på er noget pioneer HU (DEH-8300SD)

Forstærker har jeg kigget på noget 4 kanals, samt mono fra rainbow

men hvor godt er det? eller vil det kunne blive bedre for en smule mere?

For lige at sige højtalere og sub, så har jeg overvejet et par 3 vejs rainbow højtalere, da der faktisk nemt er plads til det i sådan en 6n (dørsider med højtaler, samt instrument bord med højtaler), modellen: SLC 365.25 NG og så en Tsunami sub (amboss enhed)

ved godt i tit siger man selv skal tage ud og lytte og folk har forskellige meninger, men vil nu lige høre jer ad, om det er så godt? eller om det kan blive vildere for en sjat mere.

Høre meget blandet musik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne el i væg 1.000 kr.
  • Vand fra opvaskemaskine pumpes ikke ud 900 kr.
  • vandvarmeren fungerer ikke 1.500 kr.
  • Reparation af Ifö Spira toilet 1.500 kr.
  • Gulv lægning 1.500 kr.
  • skrifte bruse amateur på badeværelse samt udskifte lille vask med amateur l 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt anlæg !
  • #1   24. jan 2011 Så vidt jeg ved er du vist RIGTIG godt kørende med noget rainbow smiley

Og Pioneer kan jeg kun anbefale. Har det selv og syntes sgu det spiller kanon! smiley

Har en DEH4100SD, med nogen TS-2503i.

• #2   24. jan 2011 slc spiller godt syntes jeg. men syntes også slx gør det godt.
    ved at AD også laver noget 3vej så ud og lyt lidt rundt omkring...
    man kan jo nemt køre semi aktivt med en 4kanals. så kan man finde det komposæt der passer bedst til en og koble til kanal 1 og 2 og så smide en 1 xtra enhed til 3 og 4 så hvis du finder audiosystem som det der lyder bedst eks så kan du købe enten 2 løse 6.5´er eller 4"´er og den vej har man semi aktiv deling... syntes amboss´enb er ok men der findes så mange fede sub´s på markedet at man skal gå efter hvad man helst vil havde... håber ikke du overvejer baghøjtalere...

men hvad søger du ren lys mæssigt. ren lyd. god lyd med tryk eller bare brian rumlem og høj discant?

• #3   24. jan 2011 jeg har selv lige været ude og investere i en Rainbow kw m2000 mono og rainbow 2x12 hammer smiley
    dog sidder det ikke i bilen endnu. men håber det kunne til at rykke smiley

resten bliver noget i stil med:
    Rainbow iPaul 4.300 Black Edition - Forstærker
    Rainbow SAX265.20 - Højttaler
    Rainbow SAX230.20 - Højttaler

og radio ved jeg ikke

• #4   24. jan 2011 Jeg overvejer baghøjtalere til at give lidt ekstra fylde. ved godt folk siger det smadre lydbilledet. men jeg kan nu godt lide den fylde på lyden.
    Jeg høre mest dance, trance, og sådan noget med bass i. samt pop. men det ryger også rock og sådan på til tider.
    Det jeg nok mest vil have er noget der god lyd som kan spille højt (lidt unødvendig måske, men meget sjovt lækkert når man står på havnen og hygger xD) og så må det også gerne være en ren lyd selvfølgelig. men ikke sådan noget til klassisk musik fx. men det skal ikke bare være brian, for så kan jeg lige så godt lade vær med at investere i de dyre grejer hehe

• #5   24. jan 2011 JL-Flipco !

okay ! (:
    har selv kigget på dobbelt hammer, men der er ikke det vilde plads i sådan en polo bag i, og vil også gerne bare have en lille smule tilbage til øl eller hvad man nu skal have med hehe.
    Derfor jeg helst gerne vil have en enkelt 12" men ved bare ikke om ambossen er den rette? eller om der er en anden der vil være bedre. Den skal kunne spille det meste, og kunne spille højt og give et godt lydtryk hvis man nu lige for lyst til at give den lidt ekstra på volumen knappen!

• #6   24. jan 2011 start med at smide for an så kan man altid montere noget bag i hvis der mangler (sørg for at fu det justeret ind af eks nogle der ved noget om det) syntes selv audison Voca 12" spiller super fedt men den skal bruge et rimelig stort kabinet...

• #7   24. jan 2011 Ketil

Jeg har også regnet med kun at købe til foran først.
    så kan jeg altid købe til bag i ja.

Men hvad med forstærkerne?
    er det alt hvad man har brug for, eller skal der ofres lidt mere for at få den ønskede kraft bag i.
    Det bare noget møg at spare på sådan noget (samt kabler) jo. Så vil gerne have HU samt forstærkere er noget ordenligt smiley

• #8   24. jan 2011 hvis du ingen ting har købt så kan jeg anbefale
    Audison.
    har selv en 6kanals og den klare det sku fint. men så er det jo en sprøgsmål om prisen samlet

• #9   24. jan 2011 Okay. Audison, er det Audio System eller er det 2 forskellige fabrikanter?

• #10   24. jan 2011 man har bagsæderne til bajere hehe smiley

• #11   24. jan 2011 Haha jeg troede det var til chicks smiley

ej men det nu meget rart med bare lidt plads :b

• #12   24. jan 2011 det 2 forskellige
    men køb audison brugt. hvor du har hørt den spille.
    jeg over vejer meget at købe audiosn voca fronthøjtalre og sub til min lille carina selv. audison´en er så ginial at justere nå man først har lært lidt om dem. du kan i teorien komme til at gøre 3vejs aktiv for og bag med 2 stk LRx6.9´er... finder sådan en igen så skal der køre aktiv deling i fronten,. så en forstærker brokoblet til en højre front og så den anden brokoblet til ventre front.

audiosytem er også et godt mærker. kender ikke deres forstærker men deres højtaler er super fede

• #13   24. jan 2011 Okay (:

Det vil jeg da overveje så. Må ud og høre dem

men hvad mener du med 3vejs aktiv for og bag? Aktiv deling i fronten? (skal lige være helt med, hehe)

• #14   24. jan 2011 aktiv deling er hvor du drommer delfiter´et fra komposættet og bruger din forstrærker som delfilter giver et led mindre hvor du kan miste lig effekt og så kan du justere mere præcis. er din discant for høj og din mellem tone for lav mens din kick gå for dymt kan man nemt justere sig ud af det med en audison (der også en masse andre der kan men syntes audison´en er super fed til det...

• #15   24. jan 2011 okay. Så blev man de klogere hehe.

Men vil da lige overveje at kigge på audison

• #16   24. jan 2011 bil xperten har en digital forstkærker fra Alpine der ikke fylder det store også en dobbelt 10" sub i kasse fra rockford fosgate. digital forstærkeren skulle gerne kunne trække hele bilens anlæg det er en fem kannals

• #17   31. jan 2011 Heii, jeg har et anlæg til salg, som er bygge til en polo 6n

Kommentér på:
Nyt anlæg !

Annonce