{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ice shop?
  • #1   28. jan 2011 Mikkel P:

Ja ved jeg godt og dem holde rjeg mig fra, men nu tænker jegb are på her hos ICE kan man købe det dyreste sæt højtalere for 5" ca for kun 600 kr somer den dyreste de har.. Er det så godt?

Jeg har tænkt en prisklasse med måsek 1000kr stk. Syntes bare 2 for 1000kr er det mange steder..

• #2   28. jan 2011 kob nu combo sæt i stedet for

• #3   28. jan 2011 Gider jeg ikke. Vil heller have 2 vejs højtalere da den lille højtaler ikke er lige til at sætte i det hul hvor den skal side ved ruden.. og den skal ikke være synlig..

• #4   28. jan 2011 jeg fatter ikke en dyt når det drejer sig om anlæg.. når jeg skal have nyt så kontakter jeg BD-audio.dk.. siger et beløb jeg vil ofre og så finder han det bedste til mig hehe

• #5   28. jan 2011 TheMan :

Ja det er jo derfor de er der smiley

Jeg går op i hvad slags højtalere det er og hvordan de spiller osv.

• #6   28. jan 2011 Det allervigtigste når du skal finde lyd er at lytte på dem, og lytte dem op mod andet... Så theman, det er jo en ret dum kommentar... For hvis Brian er vild med lyden er det bestemt ikke sikkert du er vild med den lyd... Men okay hvis du ikke har lyttet dem op mod andre så kan man vel være tilfreds...

• #7   28. jan 2011 Niclas A: ENIG!!

Jeg vil ikke bare have noget, men gerne noget som kan frembrige klare toner selv ved høj belastning.

Har tænkt lide på demme her:

http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=406

Der står ikke så meget om dem, men skal da høre dem spille.
    Det er ikke så nemt at finde højtalere til en dør på 5½" ca. hvor der er oplysninger om højtaleren.

Ville helst have de samme typer højtalere foran som bagved altså mærke..

• #8   28. jan 2011 mon ikke en der sælger auto hifi kan finde lyd ....

• #9   28. jan 2011 TheMan :

Jo han kan skam helt sikkert find lyd som han syntes lyder godt, men hvem siger det lige passer til dig?

Men er man ligegald og bare skal have noget der banker og spiller og går man ikke op i hvordan det skal lyde så er det jo en mulighed.

For det andet er det godt selv at være lidt inde i det for kan man lidt selv, vil man finde ud af hvor mange penge man egentlig kan spare på bare at intresser sig lidt mere om det smiley

Eks.

Min sigma er lavet om og skulle bruge en 3000GT ecu. vidste jeg ikke noget om det ville jeg sige til mitsubishi (som jeg for spurgte hos) at de skal lave den. De henter en ECU hjem og efter 3 mdr er den hjemm og nu kan du jkøre, men regningen er på knap 10.000kr

Nu ville jeg se om jeg kunne gøre det bedre hmm kigge på nettet en aften og så fandt jeg en magen til i Usa som ville tage ca 7 dage om at komme her til og så skulle jeg af med i alt 1500kr. ja den er brugt, men der er garanti på og den er testet.
    ---

siger bare at hvis man nogle gange selv undersøge tingene uanset hvad det er så kan man spare en del penge istedet for bare at lade nogle gøre det for en og betale og se glad ud..

• #10   28. jan 2011 Theman - alle har sin smag... Og fordi man sælger bilstereo er det bestemt ikke sikkert personen har forstand på det... Desuden er en person ALTID farvet i forhold til de vare han sælger...

• #11   28. jan 2011

Tommy p - evt prøv at lytte på Focal's coaxialer... De gør det okay i mine øre... Dog igen ville jeg altid købe komponentsæt... Evt hvis du kan bruge lidt ideer til lidt glasfiber, så skriv endeligt...

• #12   28. jan 2011 Niclas A

Giver dig helt ret.. Sidst jeg var i thasen for min svigerfar ville jeg høre om rms watt og levetid..

Han sagde rms watt er ens på alt (min erfaring siger mig Rms watt er ikke ens på alt, men oki) og leve tid ja det op til personen at passe på dem.. Ja ved jeg godt, men hvad nu hvis jeg spiler højt hverdag og udstætter dem for meget bass. Der er her tale om 6*9 højtalere, så sagde han altså så megt ved jeg ikke om det så skal du ringe ind og snakke med dem de bekræfter bare de der bliver sagt, at de kan sælge og har std, svar men ikke altid særlig viden omkring deres vare..

Jeg ved godt at levetiden er op til en selv, men nu er der så også forskel på kvalittets højtalere og ikke..

Dem hos thansen har jeg prøvet og de 2 vejs højtalere de har er de begge gange gået i stykker i diskanten fordi de ledninger knækker af..

Har nu haft en bedre 6*9 højtalere også 2 vejs og den holder endnu selv om jeg spiller højt tit..

Hvis du viser du har forstand på det så ville han sikker sige til dig at så skal du gå til hi fi for de har krammet..

• #13   28. jan 2011 Niclas A:

Jeg er lidt der hvor jeg syntes min sigma skal holde dens egenstil og vil ikke lave for meget om på den da jeg gerne vil have den skal se org. ud.

Jeg ved der er plads til 2 diskanter i hver sin side af ruden, men det er bare svært at komme derind så istedet for ville jeg finde 2 vejs højtalere, hvor diskanten kan vinkles op ad og på den måde holde den ord. udsende uden at lave om på bilen.. Hvis du forstår hvad jeg mener smiley

Det vil nok se mærkeligt ud med glasfiber i en bil med Læder over alt og stof. Men den kan man jo ombetrække hvis det skulle være..

Lige pt. prøver jeg at se om jeg kan få et sæt gode 2 vejs højtalere,,

Forresten er 48mm ledning til at arbejde med? Er ved at opgradere min strømbank nemlig..

• #14   28. jan 2011 50 mm2 kabel kan sagtens hÅndteres... Dog er prisen tit grundet fleksibiliten er meget bedre i dyre kabler, sÅ det er lettere at smide i bilen... Dog kan du sagtens lave holderen til diskanter i en glasfiberform, og derefter betrække det i kunstlæder der matcher det du har pt i bilen... Du kan sagtens få vellydene 5,25" coaxialt enheder... Dog får du bar ikke lyden op i den optimale lyttehøjde...

• #15   28. jan 2011 Niclas A

Helt enig med dig, men tror jeg satser på det i første omgang.. smiley

Ja det kan godt lade sig gøre med kunstlæder men så skal jeg nok ikke selv lave det smiley Noget du kender til eller??

• #16   29. jan 2011 Jeg kan godt give lidt hjælp

• #17   29. jan 2011 jeg havde brugt en smugle mere og købt audiosystem´s 2vejs højtaler inde fra bdaudio eller autohifi

Kommentér på:
Ice shop?

Annonce