{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ICE-SHOP
  • #1   9. jul 2012 Jeg har købt en del Ground Zero produkter derfra og jeg er glad og tilfreds, det kørte som det skulle smiley

• #2   9. jul 2012 jeg tror kvaliteten er fin nok jeg har ikek så gode erfaringer bestilte selv et sæt højtalere derinde som de skulle have på lager der gik et pardage også dukkede der et forkert sæt op jeg ringe ind til dem og der var intet svar sendte en mail til sidst der kom jeg igennem hvor vi blev enige om jeg retunerede den forkerte vare osse fint og fik penge tilbage på denne og den fragt jeg skulle betale for og sende tilbage da det var deres fejl så viste det sig så de havde fejl på deres side så de højtalere jeg ville have var pludselig i rest ordre og havde egenligt bbetlat for dem så jeg krævede handlen anulleret i stedetfor og fik mine penge tilbage jeg syntes det virker lidt useriøst i hvertfald med og holde styr på deres vare osv. men servicen var fin

• #3   9. jul 2012 Ground Zero og Power Acoustic er ganske udmærket... Power Acoustic er lidt billigere kvalitet end Ground Zero, men Ground Zero er også oppe og blande sig i toppen...

MAC audio anser jeg som et mellemklasses produkt måske lidt til den lidt billige ende...

deres radioer har jeg kun hørt dårligt om... altså de der eonon osv...

• #4   9. jul 2012 Jeg har kun gode erfaringer med dem, jeg bestilte et Bas sæt, med en forstærker, bas og kabler, og dagen efter jeg havde bestilt fik jeg et opkald fra dem om, at den forstærker der var i sættet ikke var på lager før om lang tid, så fik jeg en dyrere forstærker foreslået og valgte den. Så der var ingen problemer overhovedet smiley

• #5   9. jul 2012 En af mine venner har handlet der. Han oplevede ikke nogen problemer. Jeg ville ikke være bange for at handle der.

Kommentér på:
ICE-SHOP

Annonce