{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler ide til materiale til sub kab.
  • #1   4. feb 2011 glasfiber ville være det oplagte valg? evt kulfiber hvis du er frisk på en lidt større udfordring?

• #2   4. feb 2011 jo men er det stabilt og lyddødt nok

• #3   4. feb 2011 hmm.. du kunne evt. bruge et godt solidt plexiglas rør? de kan godt fås i de størrelser og tykkelser..

• #4   4. feb 2011 men hvis du vælger plexiglas skal det være ret tykt, hvis det skal være lyddødt som du skriver.. ellers et betonrør, så bliver det ikke mere lyddødt.. smiley

• #5   4. feb 2011 Glasfiber er stift nok, du skal bare give det nok lag.
    Ellers kan man lave en sandwich konstruktion med glasfiber, hvor du gør det mange gange stærkere. Evt spørg inde på www.altombilstereo.dk ang. sandwich konstruktioner, der er nogen der ved meget mere end jeg gør (:

Hvis du vil have det lyd dødt, lydisolere du bare kabinettet (:

• #6   4. feb 2011 Kristian S:

så skal jeg sku til at ha fat i nogen hewy fjeder i bilen hvis jeg skal lave det i beton hehe:P
    kabinettet skal huse 2stk 12" med magneterne på ydersiden. og det kabinet skal bygges ind i et andet kabinet så det kommer til at fungere som et banpass

• #7   4. feb 2011 U W D.

Har du regnet ordentligt på det, så du ved præcis hvor stor port dit kabinet skal have, og hvor mange liter hvert rum skal være på osv?
    Det er svært at lave en båndpass kabinet, da der ikke skal meget fejlberegning til at det lyder dårligt, dog lyder det også rigtig godt, hvis du er 100% nøjagtigt (:

Hvis ikke du har regnet på det, så vil jeg igen linke til www.altombilstereo.dk, Der skal de nok kunne hjælpe dig med alt (:

• #8   4. feb 2011 kim L:

jeg regner stadig på det og ligger dataerne op i Inventor for at få en fysisk fornemmelse af byggeriet.

bruger win ISD til at regne på kabinetterne.

Kommentér på:
mangler ide til materiale til sub kab.

Annonce