{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

mickey j
mickey j
Tilmeldt:
19. okt 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

subwoofer fucker ! {{forumTopicSubject}}

subwoofer problem, subben spiller dårligt når jeg har både plus og minus på signalkablet i forstærkeren men når jeg kun har et af dem i spiller den meget godt, men ik helt rent sys jeg, og så har jeg det problem at når jeg køre så spiller den ik, men ligeså snart bilen er nede i omdrejninger så kommer bassen igen ? meget underligt, nogen ideer ? på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  subwoofer fucker !
  • #1   5. feb 2011 Står din forstærker til at spille i mono?, men der er helt sikkert sikkert noget helt galt med din kabelføring..

  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #2   5. feb 2011 har ført pluskablet til forstærkeren i venstre side, samt signalkablerne i højre side,

    hvordan ændre man om den spiller i mono eller hvordan? , når man sætter begge phono kabler i lyder det lidt som om den er sprunget ?


  • #3   5. feb 2011 Din forstærker kan hvis den er af en bare nogenlunde kvalitet, stilles til at spille i mono på de (eller den) kanaler der bruges til bassen.

    Den med at den slår fra når bilen kommer op i omdrejninger lyder meget mærkeligt, har du taget remote til forstærkerne fra Radio'en?


  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #4   5. feb 2011 nej har sat en ledning fra plus til rem med en kontakt i mellem, tror du det kan være derfor ?

  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #5   5. feb 2011 min forstærker er en jbl grand touring gto755.6
    en 6 kanals, burde være rimelig kvalitet, da den står til 3000kr


  • #6   5. feb 2011 Umiddelbart, burde den løsning virke, men vil da tro at det er der fejlen ligger, uden at vide det, kan det da være at en headunit spytter 12v ud på remote'en, mens din bil jo laver lidt mere. Evt. kan dit laderelæ være defekt, så den laver meget mere end 12v.

  • #7   5. feb 2011 mickey J: En Gto forstærker er kun af en kvalitet, og det er ringe, lyden er ihvertfald ikke værd at prale af.., men det er jo så ligegyldigt i den her sammenhæng.

  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #8   5. feb 2011 det kan du ha ret i nok der den ligger fordi mit laderelæ er vist nok gået, da den lader med ca 16 volt hehe, men jeg smækker remote kablet til i stedet, men tak for det smiley

  • #9   5. feb 2011 Skift da hellere dit laderelæ, du risikerer at ødelægge så meget andet også, din radio og dine forstærkere og alt andet el i bilen, er jo heller ikke bygget til 16v.

  • #10   5. feb 2011 Har selv haft det problem med subwooferen spiller sjovt min gik bare helt amok engang i mellem når man kørte fandt så ud af at det var en dårlig stel forbindelse. så tjek din stel-forbindelse det kan være det kun er det der skal til smiley

  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #11   6. feb 2011 har det liggende men ved ik lige hvordan jeg sku gøre, er det nemt at skifte sådan en smiley

  • mickey j
    mickey j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #12   6. feb 2011 hvor vil du føre stelforbindelse fra, ! smiley


  • #13   7. feb 2011 stelforbindelsen fra forstærkeren til direkte stel kabel-sko på og få den spændt fast men en skrue/bolt til direkte stel eventuelt teste det først der hvor bagererum-klappen låser sig fast det er jo direkte stel.

Kommentér på:
subwoofer fucker !

Annonce