{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

subwoofer fucker {{forumTopicSubject}}

hej BG. håber i kan hjælpe mig med mit problem. min subwoofer begyndte for en uges tid siden at lave problemer. det opstod mens jeg kørte, og virkede som om den lige pludselig blev sat ned på halv styrke, og i stedet for at leverer et rent og blødt slag, bliver det mere sådan et kort kort hårdt slag efterfulgt af viberationer. problemet er meget konsekvent og ændre sig ikke selvom bilen bliver udsat for rystelser eller opbremsninger, som hvis det måske var dårlig forbindelse. håber i kan hjælpe.
martin


Kommentarer på:  subwoofer fucker
  • #1   13. jul 2011 lyder som en dobbelt svingspolet der kun kører på på den ene spole.

  • #2   13. jul 2011 . Trinity .
    Nej det gør ej.. looooool

    Har du en kammerat som har en forstærker eller subwoofer som du kan afprøve dit grej på?

    På den måde kan du finde ud af om problemet ligger i din sub eller din forstærker.


  • #3   13. jul 2011 har ikke helt styr på specifikationerne, på sub'en da det er noget jeg har købt brugt af en ven... men mener det er sådan en 10" 600w cerwin vega. hvis det som du foreslår er en svingspole der er problemet hvordan kan jeg så se om det er tilfældet?

  • #4   13. jul 2011 ja jeg kunne selvfølgelig prøve det på en kammerats, men har bare meget arbejde for tiden så det er sjældent at jeg har så meget tid til det...

  • #5   13. jul 2011 Enig med Trinity løs forbindelse til den ene spole.

  • #6   13. jul 2011 jeg har haft cerwin's 15" stroker (den gamle af dem med gul midte), og der brugte jeg kun den ene spole, den spillede fantastisk... Så jeg forstår ik hvordan din kan lyde så ringe, hvis det bare var den ene spole som ik har forbindelse... den burde stadig spille fint, bare knap så højt...

  • #7   13. jul 2011 martin F

    Hvis du nu er lidt klog tager du op til Hilmars Audio i Nysted... Ja det kan godt være du skal betale lidt for det da du har købt dit grej et andet sted... men ham der har butikken der ved sgu hvad han snakker om...

    Trinity og Oktan... Klap i hvis i ikke ved hvad problemet er... dobbelt svingspolet enhed der kun kører på 1 spole, vil ikke begynde at lyde ringere... den vil bare ikke kunne tåle den samme mængde effekt, og den vil ikke spille så højt...


Kommentér på:
subwoofer fucker

Annonce