{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

hjælp til "måske nyt anlæg" {{forumTopicSubject}}

hej alle inde på bg.

jeg sidder måske og vil bytte mit anlæg ud med noget nyt og bedre.. min egen opsætning er:
Forstærker:
Alpine 2 Kanals Forstærker PMX-T320
Alpine 4 Kanals Forstærker PMX-F640

Højtaler:
4 x Alpine Højttaler 130mm SPR-13C.

Subwoofer:
Alpine Subwoofer 12'' SBE-1243BP

Headunit:
Alpine CDE-9880R

min egen opsætning spiller rigtig godt men kunne godt tænke mig måske noget med lidt mere overskud.

jeg kunne godt tænke mig og høre jeres mening om hvad i synes er godt.. min musik stil er: rock, heavy metal og blues. INGEN UMTI !

hvad er jeres erfaing med Rainbow?

tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til "måske nyt anlæg"
  • #1   19. mar 2011 Mine erfaringer med Rainbow er ganske gode. Kører selv med deres højttalere (KX165) og synes de spiller ganske godt. Har også hørt nogle af deres subwoofere... smiley

• #2   19. mar 2011 jeg synes selv at den 12" bas jeg har er lidt for "meget" hvis i ved hvad jeg menner.. altså om en 10" ikke ville passe bedre til mit musik eller er det bare fordi det er denne alpine bas der til noget andet musik?

• #3   19. mar 2011 Du kan sagtens få 12'' subwoofere der spiller godt til den slags musik. Den 12'' jeg havde i bilen før i tiden, sagde da ikke nej til noget rock. smiley

• #4   19. mar 2011 hvis du vil ha bedre i og du har kigget på rainbow så skal du nok stile efter vanadium serien hva angår subwoofer da den er rigtig fed til blues og rock eller generelt akustisk og så helst med lukket kabinet så er den nemlig dejlig stram og behagelig at lytte til

hva angår højtaler skal du op i germanium fra rainbow men i det prisleje viller jeg heller give et par hundret ekstra og købe dynaudio esotec serien da det er et super lækkert komponentsæt til den slags musik du nævner men det er så hva jeg ville så er det så op til dig at tage rundt og lytte dig frem til hva det er DU vil have i DIN bil

Kommentér på:
hjælp til "måske nyt anlæg"

Annonce