Komplet lydanlæg til vw transporter {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg ønsker at bygge et godt lydsystem i min t4 transporter. Jeg har som anlæg kig på Pioneer DEH 7200 SD og sub Pioneer aktiv subwoofer ts wx77a. Så mangler jeg to højtalere til at skifte de to der allerede sidder i bilen og yderligere to højtalere til at indbygge i dørsiderne. Er der nogen der kan henvise til hvilke højtalere jeg bør købe? Det jeg er ude efter er kvalitet uden at det behøver at værer det dyreste. Vil et sådan opbygget system virke fornuftig i en kassebil? Gode råd til indbygning af højtalere i dørsiderne eller måske placere den andre steder?
Jeg ved absolut ingenting om lydsystemer til biler derfor jeg spørger. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Det er kun kabinen da lastrummet er for sig. Tænkte netop på at den aktive sub kunne placeres bag passager sædet da det jo ikke ligefremt er plads der er mest af.
apr 2011
Jeg forstår jo ingenting af det du skriver. Er det et komplet system med anlæg også?
apr 2011
Mikkel kan du ikke linke til et par højtalere der efter din mening spiller ok uden de behøver at være de dyreste. Det jeg mangler er to til at erstatte de der allerede sidder i bilen (foran) og 2 ekstra der skal indbygges i dørsiderne eller andet sted hvis det er muligt. Jeg har ingen anelse omkring hvilke størrelser de her højtalere skal have..
apr 2011
Jeg tager de her højtalerer du linker til sidst og som paser ned i de huller for de højtalere der allerede er i bilen. Disse skiftes altså med det her komponent sæt. Dem du linker til først propper jeg i dørsiderne. For at de skal spille godt sættes der en 4 kanales forstærker på, så sådan en skal jeg så også bruge. Hvad skal det så være for en?
apr 2011
Er nu ret sikker på at ham Mikkel ved hvad han snakker om
Men kan da godt se det løber op. Vi snakker vel efterhånden omkring 9000 bobs... Men hvis det er det der skal til så
Jeg har brug for et anlæg der spiller godt og som jeg kan skrue godt op for uden lyden forvrænger alt for meget med en god dyb bas når jeg får de lyste..
Hvad andre syntes er god lyd kan jeg nok også leve med..
apr 2011
apr 2011
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 57 Svar: 1.209
http://carsound.dk/produkt.asp?id=6024&pk=&produkt=Rainbow_SAX265.20_-_H%F8jttaler
og så kan du jo bruge dem her som ekstra.
af forstærker, har jeg selv kig på en Rainbow ipaul 4.300 til at trække mine højtalere.
http://carsound.dk/produkt.asp?id=5992&pk=&produkt=Rainbow_iPaul_4.300_Black_Edition_-_Forst%E6rker
der er sikkert meget andet der er mindst lige så godt. men det er jo kun et forslag, så du kan kigge på lidt forskelligt
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 57 Svar: 1.209
dem her som ekstra hvis det skal være coaxial
Komplet lydanlæg til vw transporter