{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Luk af med hat hylde eller ej. {{forumTopicSubject}}

Er igang med at bygge et anlæg i min golf, jeg har nu monteret en bass kasse med 12 " subwoofer. og bliver nu i tvivl om jeg skal skære noget af hat hylden af så der er åben om bag til eller om jeg skal lukke helt til.

Hvad vil give bedst lyd?

God aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luk af med hat hylde eller ej.
  • #1   23. maj 2011 Ingen af delene vil have en direkte indvirkning på lyden... Men det vil have en indvirkning på lydtrykket... (Lydtryk er ikke det samme som god lyd)

• #2   23. maj 2011 er det ikke bare en alm. tynd hattehylde der ligger i sådan en golf? lad endelig skidtet sidde, der er nu nok ikke den store forskel i lyden, men til gengæld bor der mange mongoler rundt om i landet der ikke kender forskel på deres og dit.

taler af bitter erfaring.

• #3   23. maj 2011 Ved ikek hvordan det bliver endnu, ville bare lige høre om det ville sætte et dæmper for noget at lukke helt af om bag til, ønsker jo blot det bedste resultat af min anlæg.

• #4   23. maj 2011 Nicolai B

Medmindre du kører db-drag så vil du ikke få nogen mærkbar forskel om du har hattehylde i bilen eller ej...

Kommentér på:
Luk af med hat hylde eller ej.

Annonce