{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

HJÆLP .. generator støj!? {{forumTopicSubject}}

jeg fik idag roddet lidt med anlæg som sædvanligt. jeg tog hatte hylden af og dvs tog mine 2 6x9 højtalere ud men da jeg så skulle samle det satte jeg det i som jeg plejede og kørte derud af og hørte så det kun var den ene der spillede så ville jeg sætte den anden ordenligt til men så kom der gnister fra højtaler kabel... så nu kradser det selvom volumen er på 0! og en pivelyd der følger bilens Moment/Speedometer . hvad kan det være ? forstærker eller phono ?? og det er HØJT. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP .. generator støj!?
  • #1   21. jun 2011 sidst mine gjorde sådan stødte magneten bag på højtaleren på metal og fik stel den vej... evt tjek og der er noget metal som rør hinanden nogen stedet...

  • #2   21. jun 2011 intet bliver rørt alt er som før, hvor det spillede perfekt. så noget er ødelagt.. ? smiley der kommer lyd fra alt hvad man spiller men støjen overdøver det nemt.. desværre , hvad kan det være ,

  • #3   22. jun 2011 generator støj kan skyldes mange ting

    for lille batteri. (støjen kommer når batteriet bliver slidt eller lign)
    for små ledninger
    ødelagte ledninger
    ledninger, forstærker, lydfiltre eller HU får stel
    forstærkeren ligger på stellet. (evt. hvis den er placeret under bagsædet)
    forkerte lydfiltre.

    der er sikkert også flere ting. så der er intet andet for end at skille det hele ad og bruge en dag på at tjekke det hele.

    held og lykke smiley


  • #4   22. jun 2011 mit phonokabel er Audison/connectzion
    strømkabler 25 mm2
    forstærker Eartquake ph2200... og det er kun den der laver støjen for satte en monoblok på fra eartquake også og den virkede fint.
    HU Alpine IDA-x100
    HU spiller fint uden forstærker, dvs ingen stel problemer der.


  • #5   23. jun 2011 LoL, jeg har os en earthquake forstærker på anlægget, som jeg mistænker for at være synderen.... men hvis larmen forsvinder når du smækker en anden forstærker på, er det jo ik svært at gætte hvor problemet ligger smiley

  • #6   1. jul 2011 Det er bare om det er nemt at fikse i forstærkeren eller er den til at smide ud?

  • #7   1. jul 2011 det blir du nok nødt til at åbne forstærkeren for at finde ud af... evt få en med lidt forstand på el til at gøre det for dig...

Kommentér på:
HJÆLP .. generator støj!?

Annonce