{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

hjælp til sub/forstærker. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen, vil først understrege at jeg ikke har meget viden inden for bilstereo, og derfor bede jer om at lade vær med at skrive jeg ikke ved meget om bilstereo da jeg godt er klar over det smiley

Problemet er at jeg idag har monteret min sub og forstærker.
der er tale om en 2 kanals alpine forstærker der kan kan brokobles til 800 watt/400 rms watt.
Subwooferen er en Hertz hbx25 400 rms watt så det burde vel passe meget godt sammen ? smiley

strømkablerne er tykke nok vil jeg mene, da de var umulige at sætte til forstærkeren og blev nødt til at bøje lidt at trådene til siden for at det kunne komme ind i hullet på forstærkeren.
der er kun 1 phono udgang på forstærkeren, som er tilsluttet til sub linieudgangen på min headunit.

har så tilsluttet det hele sådan som jeg vil mene det skal være.
men subben spiller lavt og anlægget skal skrues op så højttalerne ikke rigtigt kan lide bassen før den giver nogenlunde brum fra sig(men slet ikke som da jeg testede min sub i min vens bil)
Har overvejet om det kunne være fordi kablerne fra forstærkeren til subwooferen er for tynde da de ikke er særligt tykke?

har selvfølgeligt skruet min alpine headunit op på maks ved subw, og den skal også skrues op på en del bass i det heletaget for at spille nogenlunde.
Men vil gerne have den virkeligt kunne brumme igennem, også uden de andre højttalere behøvede at være indstillet til så meget bass.
håber der er nogen der kan hjælpe mig med det svar.
Og har ikke rigtigt forstand på at indstille sub, men kunne nærmere tro det var kablet mellem sub og forstærker(omkring 1mm tykt/tyndt.
HJÆÆÆLP PLEASE smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til sub/forstærker.
Kommentér på:
hjælp til sub/forstærker.

Annonce