Problem med sub hattehylde højtalere og forskærker {{forumTopicSubject}}
hey BG..
har en Honda accord fra 1998, der er blevet installeret forstærker, hattehylde højtalere, og en 10 " sub.. det er en 4 kanals forstærker, så det er kun min sub og de to hattehylde højtalere der er koblet til den, diskanter og de forreste højtalere kører over radioens forstærker..
-Mit problem er; når bilen er slukket, og den bare står på tænding, så virker det hele ligeså fint og spiller super som det skal, men når jeg ligger og kører i bilen og jeg har spillet højt et lille stykke tid, så lige pludselig kobler den selv hattehylderne og sub'en fra, men de forreste højtaler bliver ved med at spille, det er kun det der er koblet til min forstærker der stopper med at spille.. og det bliver den ved med hvis jeg vil skrue højt op, men hvis jeg slukker bilen og fyrre op for det så er der intet galt, det er ligeså snart bilen kører og er blevet varm at den kobler det fra, og den går kun længere og længere ned i volume, hvor den kobler fra, fra den begynder på det.. næste dag virker det fint igen og kan spille højt, også begynder den ligeså stille på det igen.. er der nogle der har nogle idéer til hva problemet kan være ?? det skulle være monteret præcis som det skal, og der er kondensator på også..
-hjæælp tak
/brammer
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.433
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 4
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 3 Emner: 41 Svar: 1.279
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.433
Problem med sub hattehylde højtalere og forskærker