{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plus Minus
  • #1   13. maj 2012 undskyld jeg spørger, men hvorfor skal du vide det??
    du skal trække nye ledninger hvis du skal koble det over radioen


  • #2   13. maj 2012 Indtil videre vil bare bruge original ledninger. For skal have forstærker på senere. Så gider ikke trække nye kabler til radioen nu

  • #3   13. maj 2012 Så du vil klippe i der originale ledningsnet på en helt ny bil??? :S

  • #4   13. maj 2012 Vil tro den blå er minus..men du kan koble det til og høre om det spiller korrekt..det sker der ikke noget ved..

  • #5   13. maj 2012 Hvem siger det er en helt ny bil? Har jeg ikke sagt noget om?
    Tak for det Dennis J


  • #6   13. maj 2012 "Hey. Er lige ved at skifte højtalere i bilen."
    - Så regner jeg da med at det er din egen bil? Og at det er din 1 år gamle Swift?
    syntes det er dumt at klippe i en helt ny bil, det er generelt dumt at klippe i de originale ledninger.. men skidt pyt, det er ikke min bil, bare husk at informere køber om det når du vil sælge den.
    Hvis jeg var dig, ville jeg spare lidt flere penge og gøre det ordenligt i første omgang.


  • #7   13. maj 2012 Mikkel . | VAG | .
    Haha, slap da af..
    Så du vil hellere koble de gamle ledninger fra, helt fra start.. Montere helt nye, OGSÅ klippe i dem?
    Omfg...

    Nicklas -Foto- !
    Prøv at koble dem til, hvis de ikke virker, så byt rundt.. smiley


  • #8   13. maj 2012 Theis P
    Hvad mener du???
    ville købe højtaler ledninger og et stik som passer over i radioen (der hvor de originale ledninger sidder i)
    sætte ledningerne til højtalerne og så trække dem op til radioen, og koble dem til via det nye stik, og lade de gamle ledninger sidde i bilen uden at klippe, bare min mening..


  • #9   13. maj 2012 Det eneste han skal klippe, for at skifte højttalerne i bilen, er det lille stik der sidder på højttaleren.. WOW, så er bilens værdi da lige faldet 60%..Roooooolig nu.. Det er nu det de fleste gør og HVIS man var så dum at skifte højttalerne tilbage til originalt, hvis man skulle sælge bilen igen, så tager det ikke 10 min. at lodde stikket på igen.

    Hvis du vil vide hvad der er plus og minus, så klip dit stik ved højttaleren, sæt det på original højttaleren, smid et 9v batteri på ledningerne og se hvad vej højttaleren bevæger sig. Går den ud af, er den ledning du har sat på plus på batteriet, din pluledning. Går den ind af, ja så er det omvendt.


  • #10   13. maj 2012 Du skal også lige huske at skrive i servicebogen at du har klippet 2 cm af det originale højttalerkabel smiley

Kommentér på:
Plus Minus

Annonce