{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.479 visninger | Oprettet:

xzound madness forstærker brændt sub af :-(( {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg har nok dummet mig lidt og købt en madness forstærker, da jeg havde hørt den sku være god.

Så købte jeg en 2x12" jl til 3600 i carsound . Det bragede sindssygt i 3 dage og så smeltede enhederne sammen. Garantien dækker det ikke, så det er surt.

Men er det en dårlig forstærker eller skal jeg have en bedre sub? Prisen er ikke vigtig.

Mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xzound madness forstærker brændt sub af :-((
  • #1   16. sep 2012 jeg har hørt mange rose den.

• #2   16. sep 2012 Smeltede sammen ? Den må du nok hellere uddybe en smule, for medmindre du har fejlmonteret noget eller kørt uden om forskrifterne, så burde de altså æde en defekt efter 3 dage...

Det er en forstærker der knap nok egner sig som brevvægt.. Ik pengene værd uanset hvordan du vender og drejer det.. Køb kvalitet, det bliver du langt gladere for i længden..

• #3   16. sep 2012 Lugter dine enheder som smeltet elektronik? jeg er ikke klar over hvordan en madness forstærker gør det men når limit lampen lyser så bliver din/dine spoler i enheden/enhederne varme og derved brænder de af.

• #4   16. sep 2012 Svingspolen ser smeltet sammen på enhederne. Så han sagde den havde fået tæsk
    Med dårlig lydkvalitet (MP3)

Det hele var monteret korrekt. Så det er ikke særlig fedt efter 3 dage. Han ville ikke have den igen, og ville sælge mig nye enheder istedet

• #5   16. sep 2012 hvis du har smeltet to svingspoler med korrekt monteret anlæg, så har du jo hørt helt latterligt højt musik af pisse elendig kvalitet trukket over en urealistisk dårlig forstærker ? smiley

Man fristes næsten til at sige det ikke kan lade sig gøre, og brænder da efter at høre hvorfor du ikke har skruet ned, for det må da ha lydt sindsygt dårligt ? smiley

• #6   16. sep 2012 vil lige sige madnees monoblok er altså helt i top ok det bevidner min diplomer i lydtryk hvertfald...det med enheder tyder på overbelastning af en eller anden art for de madnees de levere altså har selv kørt med to monoblokke og to 12er cervin vega vmax og det hamret afsted tror der er nogle indstillinger på forstærker og radio der har været hen i hegnet hvis det var sat korrekt til..:-)

• #7   17. sep 2012 Hvorhenne står der at Madness serien er bygget af PG. Indholdet i en Xsound Madness forstærker, er nøjagtig det samme som i en Sound Magus forstærker, så nej, PG tror jeg sgutte har produceret dem.

Det sagt, så er Madness forstærkerne nu faktisk slet ikke så tossede igen.

Men at smide de knap 1000W RMS som X2000 leverer i 2 Ohm på en 400W RMS rated sibwoofer box der er koblet i 2 Ohm, er nok lige i overkanten af smart. Så skal du da ihvertfald få dem til at brænde sammen. Det gælder om at dimensionere sit udstyr korrekt sammen, ellers ender man med udstyr der brænder af.

• #8   17. sep 2012 Jeg synes nu mest af alt det lyder til at han har glemt at slå lowpass til, så basserne har spillet fuldtone, så vil de i hvertfald brænde af hurtigt...

mht. at forstærkeren er fors tor, så er det jo bullcrap, jo større forstærker jo ebdre kontrol vil den ha, dog skal man selvfølgelig stadig ik skrue så højt op af basserne ik kan klare det, men det burde man ku høre smiley
    Men så igen, hvis man ik kan høre at de spiller fuldtone er den sgu også gal smiley

• #9   17. sep 2012 det er fejljustering. du Low-Pass´er for højt. eller har brugt bassboost og gain som volume knap. har høvlet den max af på din HU så den forvrænger. eller elendig musikkvalitet.
    madness forstærkeren fejler ikke noget og aner ikke hvordan din monterign er.

men hvilken butik er det. du købte det i?

• #10   17. sep 2012 Carsound ved Holbæk.

Mange tak for jeres svar:-)

• #11   20. sep 2012 nAlen *

madness forstærkeren er faktisk en ganske udmærket forstærker til prisen. det er nemlig nøjagtig samme forstærker som soundmagus 1500 og Sinus live SLA 1500... Flere af vores deltagere har brugt den forstærker med fine resultater til følge.

• #12   20. sep 2012 dB-drag

Ikke helt korrekt. Det er ikke X1502 forstærkeren fra SoundMagus den er lig med. Men det er helt korrekt at det er samme indhold som i både SoundMagus og SinusLive da de alle bliver lavet på samme fabrik i Kina.

• #13   21. sep 2012 Kim M

Du har ret... der er tale om en opgraderet version af X1502'eren...

• #14   10. aug 2013 Sikker på det ikke er fordi du skulle have spillet dine enheder til inden du tævede dem ihjel ?

Kommentér på:
xzound madness forstærker brændt sub af :-((

Annonce