{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bury CC 9060 Music
  • #1   27. sep 2012 Don't do it..

Du må meget heller vælge et Parrot MKI9200 i stedet.
    Synes vi har oplevet mange fejl på Bury samt der bliver ikke lavet opdateringer til det lige så tit som til Bury.

• #2   27. sep 2012 Okay tak bjørn

Synes bare at jeg læst at lydkvaliteten i parrot skulle være dårlig når man bruger ipod til at afspille musik?

• #3   27. sep 2012 Nu bruger jeg ikke min Bury CC 9060 til musik, men jeg har været særdeles glad for min Bury CC 9060, og det har fungeret upåklageligt.
    Der har været nogle opdateringer til Bury, og de har rettet de småting der har været, men den fungerer perfekt med alle de telefoner jeg har prøvet.

Jeg kan klart anbefale Bury CC 9060.

Jeg har også kørt med Parrot, jeg husker dog ikke modelnavnet, men det var ingen succes, den var fyldt med fejl, stemmeopkald virkede ikke og lydkvaliteten var forringet meget.

• #4   27. sep 2012 Smag og behag kan jeg høre. Vi har blot dårlige erfaringer med Bury. Vi køre rund i hele DK og montere håndfrisæt for bla. ALD Automotive, NF Fleet, Nordania mv. Og der har vi erfaret Bury ikke levede op til det forventede.

Men jeg deler blot ud af min erfaring med disse sæt.

Parrot fungere rigtig godt til trådløs musik, men du må næste hellere købe en Autoradio der der har mulighed for Bluetooth og som selvfølgelig kan afspille iPod/iPhone

Et evt. bud kunne være denne:

http://www.mklshop.dk/shop/pioneer-deh-6400bt-1191p.html

• #5   27. sep 2012 Jeg skal have noget Bluetooth halløj som kan styre ipoden med kabel. Da jeg har original navigation i mondeoen som jeg vil beholde. Er der andre muligheder end parrot og bury?

• #6   28. sep 2012 Bury er klart den bedste jeg har prøvet, specielt til at ringe med smiley
    Men findes der ikke et originalt media-in stik til din originale radio med navigation?
    Det findes der til mange nyere biler, og det vil klart være en bedre løsning.

• #7   28. sep 2012 Okay. Nej det eneste som kan købes til min er aux stik og det gider jeg ikke, da man så skal styre musikken fra ipoden.

Kommentér på:
Bury CC 9060 Music

Annonce