{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Bury CC 9060 bluetooth dims {{forumTopicSubject}}

Nogle der har kendskab til sådan en fætter..

De sælger dem i bla Autofix og der koster den 2500 kr men har fundet et sted som er meeeeget billigere til en pris jeg gerne vil give og så tænkte jeg hmm mon det er noget som virker.. Derfor: Er der nogle der ejer eller har ejet sådan en fætter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bury CC 9060 bluetooth dims
  • #1   25. aug 2010 jeg har en, og det er det bedste håndfri anlæg jeg endnu har prøvet. Det kan endda læse sms'er op! Og alt styres via stemmestyring, plus man kan have to telefoner forbundet samtidig. Jeg kender ikke til andre systemer der kan det...

Jeg er ved at sælge min bil, og vil have have samme anlæg i min næste bil, kan du lokkes til at sende mig en PB med hvor de kan købes billigere?

På forhånd tak.

• #2   25. aug 2010 De fåes billigt på ebay.de smiley

• #3   25. aug 2010 Det har jeg prøvet, men enheden kunne kun tysk!
    Og en opdatering af firmware hjalp ikke på det.
    Jeg var derefter heldig at købe en dansk udgave her på bilgalleri, men det var dyre lærepenge...
    Har du fundet nogen på ebay.de som kunne dansk?

• #4   25. aug 2010 Ja fandt nogle stk i sin tid der havde dansk på..

Det er alligevel noget tid siden..

• #5   6. dec 2010 Jeg gav 1795 kr for den ved den lokale VW, det var så selvfølgelig uden montering og ekstraudstyr.

Jeg er også selv yderst tilfreds med løsningen, og den fungerer fint på dansk, jeg er dog ikke imponeret over sms-delen, da den tilsyneladende ikke kan læse sms fra alle telefoner (Sony-Ericsson X1 var ren volapyk, det samme med Nokia N97 mini, og N8 finder den slet ikke ud af det med sms'erne, men det er rart nok, for så markerer den dem ikke som læst smiley ).

Det bliver muligvis løst i fremtidige firmware-opdateringer, men indtil videre har jeg ikke brug for det, så det passer mig fint at den del ikke virker.

Kommentér på:
Bury CC 9060 bluetooth dims

Annonce