{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode basser? mds
  • #1   27. sep 2012 De spiller syg godt ! smiley virkelig de kraftigste basser jeg har hørt smiley Meeen du skal have en ret hidsig forstærker for at trække dem ordenligt men sådan er det jo med tung hifi smiley

• #2   27. sep 2012 du kan jo kun bruge den ene der er jo hul i den anden den er ikk til meget mere

• #3   27. sep 2012 Hvorfor bruger du ikke pengene på at købe ngoet kvalitet istedet! MDS er ikke direkte dårligt, men betegnelsen kvalitet er heller ikke korrekt!

Sådan et par subs skriger "BRIAN" langt væk....Som hovedregel: Jo større sub, jo ældre og gammel udkneppet vogn bliver de smidt i - Der er som regel tale om kompensation! smiley

Nej, for at være seriøs, smid da pengene efter noget ordentligt For de penge kan du få en sub der leverer alt det tryk du er ude efter, men som rent faktisk også spilelr så du kan adskille de enkelte toner og lydtryk og få en varieret gengivelse af musikken, istedet for ren "brummen"....

• #4   27. sep 2012 Korrekt ! Ofre nu på noget kval i første ende det betaler sig i det lange løb ! Det er den smule dyre men bliver det behandlet ordentligt kan det sku holde mange år smiley

• #5   27. sep 2012 link til noget kvalitet i den pris klasse ca som lever goodt tryk og god kvali ?

• #6   27. sep 2012 MDS er da utroligt godt grej... Der er varme i flere timer hvis man sætter ild til lortet som stort set er det eneste de er værd...

http://www.hilmars-audio.dk/shop/spl-dynamics-v-300s4-3424p.html

Tada... Mere tryk bedre lyd... Og det er endda nyprisen...

Eller: En Gladen SQX enhed...

Eller: http://www.hilmars-audio.dk/shop/reaudio-sr-12-3114p.html

eller: http://www.hilmars-audio.dk/shop/spl-dynamics-xtr-300d4-3429p.html
    De sidste her er faktisk helt vilde... aldrig har jeg oplevet en SÅ hård membran... Der vil du kunne spille højere med en enkelt enhed end med 3 af de mds tingester, og det vil lyde godt...

• #7   27. sep 2012 Org sidder desværre selv kun på mobil nj da min com er brændt af men kig efter.. alpine jbl rockford vibe audison harman-kardon hertz osv.. Men kig nu godt da mange mærker jo både laver en billig skralder serie og en kvali serie ...
    Steder du kan kigge med gode tilbud er bla. Bilxstra.dk knot.dk autobiksen.dk lf.audio.dk eller prøv evt bowa.dk de har også profil herinde og er kendt for kanon service og vejledning:-) han har bla bygger emma vindene anlæg i hans golf

• #8   27. sep 2012 Sjovt... prævist de mærker jeg IKKE ville kigge på i den prisklasse... Slet ikke VIBE der endnu ikke har lavet en subwoofer der lød godt... Og rockford i den klasse er elendigt... Samme er Alpine og JBL...

• #9   27. sep 2012 Nu det jo godt nok en bas du søger og der må jeg gi cody ret.. Der ikke så meget i den prisklasse.. Men kan se du har fået et par super gode linls til nogle spl enheder:-)

• #10   27. sep 2012 Kæft der lort på en telefon det her smiley men cody må jeg benytte lejlighede til at spørge hva du syntes om vibe's højtallere da det jo tydeligt fremgår du ikke er fan af deres basser smiley overvejer nemlig om men skulle prøve at sammensætte et komplet anlæg fra vibe

• #11   28. sep 2012 Deres højttalere... Tja kan huske jeg hørte den i en flot demostand på et tisdpunkt hvor 4 forskellige sæt skulle spille samtidig for at kompensere for hinandens fejl... hver især var de forfærdelige... ved ikke hvad de ryger derovre i England, men VIBE har endnu ikke formået at lave en højttaler der ikke enten totalt mangler bass, mellemtone eller diskant, Eller ikke lyder som om den spiller i en dåse... De laver fine forstærkere dog... Og linie forstærkere og EQ's... Den slags kan de godt finde ud af... men lyden i deres højttalere er til grin... og deres subs kan ikke engang tåle den effekt de selv lover...

• #12   28. sep 2012 Jo jeg har skam hørt VIBE i diverse biler også... Ingen af dem var værd at høre på...

• #13   28. sep 2012 Hvad med den nye rainbow sl-s10 ?

• #14   28. sep 2012 cody hvad er så godt (:
    kan høre du har rimlig godt styr på det (:

• #15   28. sep 2012 Skal ik koste så meget da jeg kun har mellem de 1000-1500 til en

• #16   28. sep 2012 daniel P

Kig på mine links for fa.... de koster ikke ret meget... og de leverer varen...

• #17   28. sep 2012 Martin J .

Rainbow laver fint udstyr... bare synd at carsound hyper det op til noget det slet ikke er...

Se hvad de skriver: "Her er brugt flere af de eksotiske løsninger"
    "I disse helt nye Rainbow SL-subwoofere får du membraner i aluminium"
    Øhhh det har Ground Zero brugt i mere end 10 år nu...

"Udover de hurtige og lette membraner i aluminium er der brugt store fatboy-kantophæng og kraftige støbte chassis'er, for at opnå den vildest mulige bas."

Det har ALLE brugt i mere end 10 år nu... Så eksotisk er det nu heller ikke... og så kraftigt spiller rainbows grej ikke... (Overvej lidt at hvis det var så kraftigt som de påstår hvorfor bruges det så næsten aldrig i db-drag?)

Rainbow er fint grej, men ikke mere end det...

• #18   28. sep 2012 Jesper T

Det er jo et svært spørgsmål... Digital Designs er super godt til dB-drag. men Morel f.eks. ikke ligefrem er fantastisk der... Morel er super lækkert til SQ, hvor DD ikke kan være med... Og sådan er det så forskelligt... Dårligt grej er det som ikke fungerer særlig godt til nogen af delene... Eller grej som går for hurtigt i stykker og ikke leverer det de lover...

Samtidig; hvordan definerer jeg hvad der er godt i DINE ører??? Jeg kan kun fortælle min mening om tingene... Kan så også fortælle om bygge kvaliteten på ting osv. Jeg har dog lyttet til pænt meget grej i løbet af 12 år, så man begynder at lytte efter små forskelle osv. Men disse små forskelle er måske ikke dem du lytter efter... Selv mener jeg at lyden godt må have noget kant... lidt for meget bass. en lidt kraftig diskant, en mellemtoner der farver lyden en smule, for når tingene bliver for korrekte synes jeg det går hen og bliver kedeligt... mens andre har det omvendt...

• #19   28. sep 2012 Ja men det er vel også nogle meget dyre medejer hvis vi nu snakker kvalitet til en pris som en 1 års lærling som mig har råd til. Jeg har selv pioneer, hifonics, og alpine i min men vil gerne have lidt bedere mangler et godt komponentsæt (: hertz, Ground zero, og earthquake er det noget du kender til og er det okay (:? Mvh michael smiley

• #20   28. sep 2012 Earthquake forstår jeg slet ikke du nævner i den sammenhæng her da det slet ikke SQ mæssigt er på højde med hertz og GZ osv...

Kig efter mærker som Gladen, Hertz, Ground Zero, eller måske RE Audio Eller SPL Dynamics...

• #21   28. sep 2012 Ja okay tak har os kigget lidt på det morel der (:

• #22   29. sep 2012 Morel er også rigtig godt

• #23   29. sep 2012 hva for en af de links ville spille bedst? har ca 2000, den til 1700 som du sagde eller 2 af de andre til 995 ca ?

• #24   29. sep 2012 En enkelt god enhed vil ALTID spille bedre end 2 middelmådige.. .

• #25   29. sep 2012 ja men nu det jo gode enheder efter hva de siger i forum her:)

• #26   29. sep 2012 daniel P

jeg ville måske ikke vælge den vare det har en lagerstatus der siger at enheden ikke er i europa... Jeg ville nok gå efter den kraftigere til 1700,- Faktisk tror jeg at du får rigeligt lydtryk ud af den ene enhed... Jeg vil gå så vidt at sige jeg tror at den SPL Dynamics enhed kan slå hårdere end Strokeren... Samtidig lyder SPL dynamics også rimelig godt... Og er det ikke nok så er det bedre at spare op til en enhed mere, end at købe 2 billigere og måske knap så gode enheder fra starten af.

• #27   29. sep 2012 Rettelse... http://www.hilmars-audio.dk/shop/spl-dynamics-v-300s4-3424p.html Er på lager med dobbelt 2 ohms svingspole... Så bliver valget lidt sværere... For det er sgu også en god enhed til prisen... Hvis du helst vil have 2 stk lige nu så ville jeg jo så nok gå efter denne...

• #28   29. sep 2012 Ka se det ik er på lager og 1 månede ventetid

• #29   29. sep 2012 Der er en drop down hvor du kan vælge svingspole på de fleste af subberne. Hvis du vælger 2 x 2 ohm er de på lager

Kommentér på:
gode basser? mds

Annonce