{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Valg af subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.

Jeg skal ud og investere i en subwoofer, og har fundet nogle stykker det kan være. Men måske sidder der en her som er lidt mere kyndig end mig til at lave det sidste valg.

Jeg har en iPaul DM2000 monoblock til at drive dyret.

Subwooferne som det står imellem er:
Peerless XLS
Audio System x--ion 12 plus
Boston competitor 1200.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af subwoofer
  • #1   17. dec 2012 bare et lille ind put ..

    hvad med ?

    JL Audio 12W6v2
    JL Audio CS212-WX
    JL Audio CP212-W0v3

    Rainbow SL-S10
    Rainbow SL-S12

    Mvh. Martin


  • #2   17. dec 2012 Jeg kender ikke til Audio system eller Boston enhederne men kan bestemt anbefale både Peerless XLS og XXLS enhederne.
    Blot for informationens skyld så laves de nu også under scan speak navnet (discovery serien).


  • #3   17. dec 2012 Jeg køber brugt smiley

  • #4   17. dec 2012 Alright..

    Altså jeg tænker lidt at Peerless ikke er "stor nok", hvorimod X--ion yder ca. 600 rms watt.. (Audio System skulle være et rent fint mærke)


  • #5   17. dec 2012 For pokker nu kan jeg ikke finde det forum indlæg fra de gamle bilstereoforum dage hvor det blev nævnt nogle interne test der blev lavet da peerless var på dansk grund men hvorom alting er så er Peerless enhederne pænt underrated og kan holde til betydelig mere end de er opgivet til (forudsat at det ikke er clippet signal!) smiley

    Da jeg havde 2 stk. peerless xls 10" i (ca. 15 liter lukket kabinet pr. stk.) min gamle corsa kunne jeg ramme i over 120 db hvilket var rigeligt til mig. Men husk at det var i en bil med meget dæmpning og med rigeligt strøm til forstærkerne!!!

    Ja audio system er et ganske fint mærke, og har også selv hørt en del af deres compo sæt men har aldrig hørt en sub, så derfor jeg holder mig fra at udtale mig om hvorvidt den er god eller ej smiley


  • #6   17. dec 2012 Jeg kender desværre også kun Peerless enhederne, og de spiller super godt og er som Rune siger underrated, de kan godt arbejde smiley

    Dog mindes jeg at de er MEGET sarte med hensyn til at kassen skal være 100% på de rigtige mål, men det er jo abre et spørgsmål om at gøre sig arbejde ordentligt smiley


  • #7   17. dec 2012 Jeg ved at kassen som den Peerless enhed sidder i er helt skæv i forhold til målene, så denne skal helt klart bygges om hvis valget falder på den.

    Derimod er X--ion i fabrikskasse, hvilket man må gå ud fra er tæt på optimal.

    Ahr hvis der dog bare var nogen der kendte den model smiley


Kommentér på:
Valg af subwoofer

Annonce