{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Valg af subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej bg

mangler lidt hjælp til valg af aktiv subwoofer mine 2 valgmuligheder er:
1 - http://www.easy-pix.eu/blaupunkt-emb800a-aktivsubwoofer-p-1904.html?from=kelkoo + http://www.ice-shop.dk/ground-zero-gzpk-10lc-p-1111.html?osCsid=44ec596b96deaee8efacff34db3f7c20

2 - http://www.jariauto.dk/shop/fli-ft12ta-baskasse-34004p.html blevet tilbudt en til 1800

hvilken en vil være klogest at vælge både til pris og kvalitet?
grunden til en aktiv subwoofer er pga bagagerumsstørrelse.

1 - med tilkøbte kabler + subwoofer = 1518
2 - med kabelsæt + subwoofer = 1800


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af subwoofer
  • #1   3. jan 2013 jeg ville ikke købe fra ice shop på dårlig afaring med dem :S


  • #2   3. jan 2013 Ice shop Er hammer godt!
    Som altid du for hvad du betaler for.. Ice shop er billig = billig Kvalit!
    Men der er kname go kundeservice! smiley

    Min erfaring;)


  • #3   3. jan 2013 Ville ikke købe noget af det...

  • #5   3. jan 2013 det er nemlig os blaupunkt jeg syndes bedst om da jeg har hørt den spille.
    men hvis jeg vælger at købe blaupunkt + kabelsæt, kræves der så mere for at det kan spille?


  • #7   4. jan 2013 Det ved jeg så ikke lige om min bil har.
    Bilen er en Renault clio iv


  • #8   4. jan 2013 Den har hi-level ind, så nej, phono-udgang er ikke påkrævet...

  • #9   4. jan 2013 Hvad skal der købes ind for at jeg kan få den subwoofer til at virke?
    Er mulighed nr 2 et dumt valg?


  • #10   4. jan 2013 Jeg ville, hvis man kun har de 2 muligheder du selv nævner, vælge blaupunkt Subwooferen... Der er bare lidt mere kvalitet over den...

    Din grund for at vælge aktiv subwoofer forstår jeg dog ikke... Pga. pladsen? Med tanke på at Hertz's 10" enheder kan spille i kabinetter helt ned til 12-15 liter, og en udmærket forstærker ikke fylder mere end hvad der svarer til en æske fyldt chokolade, så er pladsmangel en lidt skidt grund til at vælge aktivt... Men hvis du gerne vil slippe for en del af kabeltrækket, og det med at bygge en kasse ikke lige er dig, jamen så forstår jeg bedre... smiley

    Men anyway... Blaupunkt subwooferen er nem at sætte til... du skal bare tage signalet fra højttalerkablerne tli de bagerste højttalere og føre i subwooferen... det er simpelt... og så er det ellesr bare strøm der skal til, samt remote... (Med hensyn til remote ville jeg bare trække strøm fra batteri og sætte en kontakt på)


  • #11   4. jan 2013 #Cody

    det er os blaupunkt subwooferen det bliver,
    findes der en helt begyndervenlig vejledning til hvordan man sætter sådan en subwoofer til så den virker og spiller rigtigt?

    er det nok med subwoofer + kabelpakken for at få den til at virke?


Kommentér på:
Valg af subwoofer

Annonce