{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

generatorstøj!!! {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har et problem med at min T-Hansen aktive sub støjer når der er skruet ned for lyden. Jeg har smidt plus kablet og remote ned i venstre panel og phono kablet ned i højre panel, stellen er taget under sædet på en af selerne.. Jeg har også smidt en extra stel fra batteri til karossen.. jeg har prøvet at hive phonokablet ud af suben men der er stadig støj.. Hvad kan der være galt... Nogle gode bud? kan det være remoten i mit headunit?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  generatorstøj!!!
  • #1   30. dec 2012 prøv at rykke phono ud af radioen.. Så kan du se om det er kablet der ligger fortæt på en strøm kilde, der er jo strømførende ledninger i bilen i forvejen.


  • #2   30. dec 2012 Dit remot kabel skal i højre side med phono kablet...

  • #3   30. dec 2012 Det er sjældent at det er remote kablets skyld, har du slebet af der hvor du taget stel til din sub under sæddet ?

  • #4   30. dec 2012 Hvis det ligger helt op af hinanden er en del af det derfor og en del af det kan være dårlig stel


  • #5   30. dec 2012 Classic: er det ikke det samme som hvis jeg har hevet phonokablet ud af forstærkeren?

    Michael H: Hmm men remote er jo en plus i sig selv.. så det burde da ikke have nogen betydning hva??

    Benjamin: nej jeg har ikke slebet til stel under sædet men det er jo kun en t-hansen sub på 300w som så sikkert ikke passer.. kan det virkelig suge så meget power... foresten så når jeg giver anlæget noget at lave så dæmper lyset i headunit og loftlys ikke meget men en smule..


  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #6   30. dec 2012 dårlig stel... slib noget maling af så er det i hvert fald ikke det hvis det fortsætter...

    men KLART der jeg vil starte!


  • #7   30. dec 2012 jeg har lavet massere anlæg før i tiden men aldrig i en aygo:-)

  • #8   30. dec 2012 Du skal slibe af til stel i ALLE biler. malingen isolerer

  • #9   30. dec 2012 Per H: det vil jeg lige prøve så.. tænkte bare at når det bare var en snotbass så behøvede jeg ikke at slibe men at den så bare kunne klare forbindelsen gennem skrugen hehe¨


  • #10   30. dec 2012 øv det regner ellers havde jeg siddet derude nu!!

  • #11   30. dec 2012 Michael H
    remote er sigalet til forstærkeren om at starte med en +ledet strøm . den skal ALDRIG ligge sammen med Remote...

    martin k
    hvis din hyler uden phono i subben er det sikkert din HU. er det en pioneer? de har nelig en svag stelbane


  • #12   30. dec 2012 Nu har jeg prøvet at slibe på karossen under stel til forstærkeren, lavet en ny stel til headunit direkte fra karossen, hevet phonokabler af bag headunit osv og lige fedt hjælper det.. lortebil.. kan det virkelig være kablerne der sidder for tæt på selve forstærkeren? men det er kun hvis der er skruet ned for volumen at der er en svag hyletone..

  • #13   30. dec 2012 mig der lige fik skrevet noget vrøvl. Remote skal ligge sammen med strømkabler... hvor kommer dine kabler fra. har før haft et sæt fra thansen som ikke fungerede hvor min kamis fngede fint selvom de var helt ens... men du siger støjen er der selv om du hiver phono af så det din hu der er død.

  • #14   30. dec 2012 Ketil: sjovt du siger det.. jeg har et pioneer headunit, og self en af de billige modeller.. jeg har bare altid elsket pioneer og havde ikke problemmer med mit gamle pioneer avic x1 headunit. Men burde det så ikke blive bedre når jeg har hevet stel fra karrossen og direkte hen på en skrue på headunit?

  • #15   30. dec 2012 sættes har kostet en plovmand hos autobixen tror jeg det hed.. det gamle bilxperten

  • #16   30. dec 2012 de virker til at være gode nok.. der var 2 stel ledninger 1 sæt phono og en plus med sikring i sættet stel og plus var lige tykke tror nok det var 16 mm

  • #17   30. dec 2012 for og baghøjtalerne er sat til headunit og siger ikke noget.. det er kun subben der har en hyletone.. til gengæld er batteriet ikke ret stort i sådan en lille aygo men med en lille aktiv 8" burde det ikke betyde det helt stor vel?

  • #18   30. dec 2012 Hvis der er støj på subben (og kun subben) når du har hevet phonokablerne fra, er det altså ikke din radio den er galt med..



  • #19   30. dec 2012 nej det tænker jeg også men hvad kan det så være.. tror du det er subben der er noget lort?

  • #20   30. dec 2012 martin k. pioneer har alle en svag stelbane. prøv at smid en anden hu i (lån en vens) tror det er der fejlen ligger...
    ellers er det en defekt indbygget forstærker i din sub. kan det også være.. men tror på det er HU´en


  • #21   30. dec 2012 okay det må jeg prøve.. Tusinde tak for hjælpen og godt nytår til jer alle:-)

Kommentér på:
generatorstøj!!!

Annonce