{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Nyt anlæg.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været mig en tur forbi Carsound i roskilde fordi jeg ikke selv har så meget forstand på at samle et komplet setup. Jeg ved ikke om det bare er mig men hans bud lå på 20.000kr for:

Rainbow SLC265.25 X-Plain Pro - SlimFit Højttaler
Alpine CDA-117Ri Autoradio
12'' JL Audio CS112-WX - Subwoofer
Genesis Profile Four - Forstærker
Fuld lyd isolering
+ dvs kabler, montering mm.

Kan det laves billigere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt anlæg..
  • #1   3. jan 2013 hvilken bil? smiley

  • #2   3. jan 2013 i øvrigt en fin butik og handle i.. smiley
    har ALTID handlet der.. flinke til at hjælpe med problemmer og jeg får bedre priser end de der står på deres hjemmeside.. smiley


  • #3   3. jan 2013 Min Polo 6R 2010 model.

  • #4   3. jan 2013 Du kan vel altid prøve og slå de forskellige ting op på nettet og regne sammen hvad det giver. Så kan du gøre op med dig selv om det kan gøres billigere smiley

  • #5   3. jan 2013 Jeg syntes der mangler en forstærker

    Og vis du kun skal have et sæt højttaler i så skal du have en profil 2 den har mere effekt end den 4 kanals

    Men ellers nogle fede ting har sat sammen
    Tjek evt min annonce der er lidt lækkert


  • #6   3. jan 2013 Ja det kan laves billigere hvis du selv laver det.

    20000 kr synes jeg er meget for at anlæg, speciel når du "kun" får de fronthøjtaler med, som jeg gav 1000 kr for. Men jeg ved så ikke om hvor meget det lydisolering betyder/koster.

    Det skal nok lyde rigtig godt, men jeg vil aldrig bruge 20 k på lyd til en bil. uanset hvad det er for noget lyd smiley


  • #7   3. jan 2013 self ka det gøres billigere.. hvis du ka gøre det selv.. smiley

    men det er jo ikk helt billige stumper du har valgt.. men mellemklasse og fine stumper smiley

    af hurtig regning er der dele for 8500 plus kabler og lyddæmpning..

    af hva jeg har fået afvide tager de 2000 pr dør for montering af højtalere, kabler og lyddæmpning...

    så helt skævt er det vel ikk helt.. smiley

    men ka man ikk selv må man jo desværre betale hva det koster..


Kommentér på:
Nyt anlæg..

Annonce