{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.671 visninger | Oprettet:

Lyd i Renault Clio IV {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Så er Clio'en bestilt hjem, så har den om små 12 uger smiley
Bliver sku godt!

Det eneste jeg er i tvivl om, det er sku lyden i den.
kan se de har lavet noget der hedder "Bass Reflex", men er det et tilkøb på specifikke modeller, eller er det standard?

Men ellers, nogen der kender noget til montering af nye højtalere i sådanne bil og kan give råd til det?

Mvh.
Den snart nye Clio ejere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyd i Renault Clio IV
  • #1   29. apr 2013 Hvis det er Expression modellen er Basrefleks standard. Lyden er den mest suveræne lyd jeg har hørt som standard monteret i en af de 10-15 biler jeg har ejet. Lyden er fyldig og klar og bassen er super. Du kan selvfølgelig stille på alle parametre for at tilpasse lyden.

• #2   29. apr 2013 Fedt man! Lige det svar jeg håbede på smiley
    Kan godt nok ikke vente til jeg får den hjem, bliver en lækker erstatning til den gamle A3'er.

Tusind tak for det hurtige svar.

• BadMan
    BadMan Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   29. mar 2014 Fik min nye Clio IV Dynamique i mandags, og det er sgu en lækker sag.

Tilgengæld synes jeg lyden er noget af det ringeste ved bilen. Bassen kaster op bare man skruer op, og ved lav volumen er der ikke meget bas. Diskanterne oppe i instrumentbordet er åbenbart bare til pynt for her er ingen enheder i.

Der er dog netop kommet 3 Focal højttaler opgraderingssæt, og mellemsættet koster lige under 2K, så det håber jeg kan give et acceptabelt løft.

• #4   29. mar 2014 Har godt snakket med Renault om de her opgraderingssæt. Kunne godt finde på at bestille sådan et, nok mellemsættet, bestående af 2 diskanter og 4 højtalere.
    Men igen, ved ikke om det er pengene værd. Synes som Kim siger, at lyden Bliver ringe så snart man skruer lidt op ):

Lad mig endelig høre hvis nogen har erfaring med et af disse opgraderingssæt

• #5   2. nov 2015 Man skal ikke købe opgraderingssættet, det spiller ikke særlig godt til pengene..

Kommentér på:
Lyd i Renault Clio IV

Annonce