{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Mazda 6 / Bose {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg har en Mazda 6 fra 09 uden Bose sound system, er mit spørgsmål så.

den radio der er std. i min, er det den samme som er i modellen med Bose sound system?

grunden til spørgsmålet er at jeg overvejer at købe den originale Bose sub, men hvis ikke den kan tilsluttes direkte i min radio (uden der skal laves alt muligt) er det lige gyldigt smiley

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda 6 / Bose
  • #1   9. jun 2013 Du skal også have forstærkeren så, samt ledningsnettet ca. værdig 35000,- hvis du køber det hos MMDK

Men for at svare på dit spørgsmål, så er radioen ikke den samme.

• #2   9. jun 2013 Nej det er det ikke... Og det er lidt spild af penge at købe den originale bose sub da den er megadyr i forhold til hvor lidt lyd du får...

• #3   9. jun 2013 Det er ikke den samme radio. Ligeledes for du også en dårlig lyd hvis du kun skifter radioen, og så sætter subben til. Der skal hele skidtet til før det bliver godt, læs DYRT.
    Jeg har lige skiftet radio en magen til din(pga. noget cd fejl) - og jeg fik en brugt radio MED bose. For at høre almindelig radio skulle den op vol. 45, altså næsten max. Og så skratter det hele jo.
    Nej glem den ide med bose i din, det kommer aldrig til at kunne betale sig...

Kommentér på:
Mazda 6 / Bose

Annonce