{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anlæg støjer
  • #1   10. jun 2013 hey mark tjek evt stel

• #2   10. jun 2013 okay det må jeg lige se på

• #3   10. jun 2013 køb ny bil.

• #4   10. jun 2013 din stelforbindelse er for dårlig

• #6   10. jun 2013 er der slebet ned til blank jern på dine stelpunkter

hvor tykke er dine stelkabler og hvor lange

hvilke mærker har dine forstærker og mærket på radioen

• #7   10. jun 2013 Lønborg P

Et støjfilter??? Nok det dårligste råd nogensinde givet i verdenshistorien...

Ja hvis han også vil have smadret lyden totalt, og vil have ekstra støj så skal han da bruge sådan et filter... Eller måske skulle han vælge den rigtige metode og lave tingene ordentligt...

• #8   10. jun 2013 min stel er helt blank kun metal men det er der stadig og mine stel kabler er max 1 meter lange og fin tykklse
    mærke på forstærker er spl og min radio er en 2 din køre computer

• #9   10. jun 2013 Da du lavede dit anlæg der havde du vel husket at tage batteriet fra i bilen ikke??? Så du ikke fik lavet noget skidt og brændt stelbanen i din radio af...

• #10   10. jun 2013 det var helt afmontert da der kom ny på

• #11   10. jun 2013 det spiller super godt mit anlæg men når du skruger helt ned så kan du hører lyden

• #12   10. jun 2013 prøv evt med en anden radio

prøv evt at trække et sæt phonokabler uden om bilen bare ud af døren og om i bag

så er der chance for at du kan udelukke en af delene

• #13   10. jun 2013 har prøvet det med kablerne uden om bilen må lige se om jeg har en anden radio

• #14   10. jun 2013 pioneer hu?

• #15   10. jun 2013 Ketil

Om det er pioneer eller alpine eller Clarion eller kenwood eller en carpc. er blæsende ligegyldig... Hvis tingene er lavet korrekt vil pioneers HU's ikke brænde af-... Så simpelt er det...

• #16   10. jun 2013 cody

en pioneer overlever bedst vis den for sin egen stel fra start IKKE gennem iso-stik

alpine og clarion har jeg aldrig bøvlet med men ofte med pioneer

• #17   10. jun 2013 Jeg må se hvad der ligger på værkstedet

• #18   10. jun 2013 Andreas !

Sjovt... har aldrig haft bøvl med pioneer... kun 1 gang men det var pga et defekt stik... Ellers fungerer mine fint gennem Isostik... (It's all about the install... )

• #19   10. jun 2013 cody
    stop den nedladende tone. magter den ikke helt idag...
    det godt du kan montere et anlæg så din pioneer ikke tager skade. men pioneer har en svaghed på stelbanen den er mere skrøbelig en alpine og clarion.

• #20   10. jun 2013 godt skrevet Ketil

sådan er cody desværre altid en skam at alt hans viden er pakket ind i sådan en latterlig attitude vi er her for at hjælpe hinanden og ikke for at hakke på hinanden og tro at det der sker i ens egen verden er det eneste rigtige og at andres erfaringer ikke dur til noget

jeg kender problemet med pioneer og deres stel så har aldrig selv ødelagt nogle af dem men jeg har satme konstateret fejlen på mange anlæg hvor folk selv har prøvet at montere og efterfølgene har klaget over støj

• #21   10. jun 2013 Nej Ketil... pioneer har ikke en "svaghed" på stelbanen... de har modsat mange andre en SMD sikring der er billig at skifte, modsat at reppe en brændt bane på et printkort... Netop fordi folk ikke kan finde ud af at gøre tingene rigtigt... Så simpelt... er ved at være træt af folks uvidenhed... "Uhhh er det en pioneer for de er dårlige i stelbanen" Bullshit... det bunder KUN i at folk er for dumme til at lave tingene rigtigt...

• #22   11. jun 2013 andreas
    kender cody personlig og han er sku en fin fyr

cody.
    hvis nu talbot har en trækaksel der generelt er skrøbelig men folkne bag de designer den sådan at den er simpel at skifte ændre det ikke på at den er skrøbbelig... har ikke selv brændt en pioneer hu af men har set mange med brændt stelbane (springes sikring) har ikke set alpine, jvc eller clarion i samme omfang havde samme fejl...

og er det en genrelt tendens så det logisk man tænker tanken han kan de lave alle de opgraderinger han kan komme til men er sikringne. modstanden what ever gået så retter det jo ikke op på noget.. derfor sprøg jeg om det er en pioneer fordi de har den svaghed og fordi ikke alle montere anlæg lige godt. (ellers var den fejl jo ikke udbredt.)

• #23   11. jun 2013 Ketil

det er også muligt at cody er en flink fyr og det er han sikkert men jeg har bare oplevet den samme attitude op til flere gange så derfor vurdere jeg at så er der nok ikke bare tale om en dårlig dag

Kommentér på:
anlæg støjer

Annonce