{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

valg af 2 din radio til avensis ? {{forumTopicSubject}}

hej bg.

jeg vil prøve noget lidt anderleds end det jeg plejer med radio vil af med min 1 din også montere et 2 din radio men er ikke så meget inde i det .. angående mærke kvalitet funktioner m.m derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp

jeg har set i diverse sider hvor de sælger radio der er jo mærker som enon, raasdal, audiovox, million, pioneer, alpine, xsound ... og jeg kunne jo blive ved

jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der er bedst i kvalitet og funktioner har et budget på omkrig 2000 kan nok strække mig lidt mer men vil holde mig der .. brugt kan altid også bruges hvis de nye til den pris ikke er det bedste

håber på nogle gode brugbare råd

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af 2 din radio til avensis ?
  • #1   16. jun 2013 Hvis du skal ha om med gps navigation så skal du op på ca 5000
    Hvis ikk kan du godt få nogle gode til 2000-2500


  • #2   16. jun 2013 Tsvansen kører pt med en Xzound Radio. Ja, man tænker at det er noget billigt lort, men jeg fik lige en ekspidient til at sætte den til deres stander for leden. Kæft den er fed, og det touch nærmer sig godt nok touch på en lidt ældre touchtelefon. Satme lækkert. Så kan den "tilt" også. Satme billig radio, og den ser sgu skide lækker ud også.
    Tag ind og prøv den.


  • #4   16. jun 2013 det med gps navigation har jeg da set der står på mange men hvordan man kan se den har det ... er det sådan at der står den har det nyeste kort eller hvordan ?? har du et eksempel på med og uden så jeg kan sætte mig ind i det ?

  • #5   16. jun 2013 forstår ikke man vil betale 3000-4000kr ekstra for en med gps i, når man kan få en rigtig go gps for 1000kr, og hvor tit bruger man lige en gps? udover det har mange det jo også i deres telefon efterhånden.. og de 2 din jeg har prøvet med gps har jeg ikke været imponeret over da...

    men udover det ville jeg vælge en pioneer, syntes de laver nogle lækre og flotte enheder, ville gå langt uden om de billige mærker



  • #6   16. jun 2013 ja okay du har faktisk fat i noget Simon smiley man skal ikke lade sig rive med nogen gange bare for 1 funktion mere i enheden for flere af de lange røde smiley ja har også set nogle flotte design og gode funktioner i dem Pioneer laver så er det med at finde en og få den til at passe smiley

  • #7   16. jun 2013 kan se du har et rum under din radio, så er det nemt, ud med den indsats skære lidt, evt spartle og male, og så er det det... Er ikke så slemt når man kommer igang, har lavet det flere gange..

  • #8   16. jun 2013 jeg har overvejet at skære det stykke af under radio også pille radio af også sætte den som kan skruer op og ned til varm kold den skal nederst der hvor det tomme rum er så har jeg et stort rum at lege med til 2 din ud alt muligt lige til dur det ikke tror du hvis jeg kan vise på et billede vil jeg lige prøve smiley

  • #10   16. jun 2013 tænker at lave det om sådan her hvad synes i dur det ??

    http://billedeupload.dk/?v=9J5LV.jpg


  • #11   16. jun 2013 det ville være en rigtig go måde at lave det på, så får man skærmen længder op..

  • #12   16. jun 2013 ja det er lige det jeg tænkte på .. så behøver man vel ikke spartel maling bare skrue på og tilpasse eller kan det ikke undgås??

    også er jeg lidt bekymret for dybden af sådan en da jeg ikke har en ide om hvor dybe de er og om der er noget der skal fjernes ind bag så der kan være plads smiley


  • #13   16. jun 2013 de er ikke dybere end en alm radio.. man kunne altid spartle og male lidt når man skære i det plastik rundt om, ville jo også være en go grund til at slippe for det kunstige træ smiley

  • #14   16. jun 2013 Hej.. Jeg har et pioneer hd3bt virker perfekt til 2500kr.. Vh kenneth

  • #15   16. jun 2013 2din

  • #16   16. jun 2013 Ja det er jo en go ting at spartle det grimme væk men jeg synes det er godt med træ mønsteret og ville sikkert finde På noget med de stykker der skal skæres af så det ser ud som at der ikke er blevet skæret her der men hvis der skal spartle males om der så skal det andet træ værk også væk resultere længere arbejde i det smiley men nu må jeg se det kan jo også bare bære det i midten der kun får en tur hvor det andet træ bliver ellers overvejer jeg pille det af og en gang sort spraydåse ikke mere der smiley jamen Kenneth det vil jeg da godt se på smiley

  • #17   16. jun 2013 Okay.. Det er også billigt. Og det er ikke fordi det fejler noget at det billigt smiley , det er lige blevet pillet ud af min bil, på grund af., at jeg har trukket afgiften ud af den.. Vh kenneth

Kommentér på:
valg af 2 din radio til avensis ?

Annonce