{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Musik fra mobil til A5 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har lige købt en Audi A5, men der er desværre ikke monteret navigationsystem i den, og dermed heller ikke AUX udgang.
Mit spørgsmål er så, hvordan jeg nemmeste kan tilslutte min telefon til musiksystemet?

Hvis der skulle være en ved, hvor jeg evt. kan få eftermonteret original navigationssystem må i meget gerne skrive det! samt pris

På forhånd mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik fra mobil til A5
  • #1   19. jun 2013 En oplagt mulighed er en Dension Gateway, der uden tvivl er den bedst integrerede mobil-løsning.
    Hvilken radio har du i, for det er radio-specifikt, hvilken model der passer!


  • #2   18. okt 2013 Hva så hvis der allerede er originalt navigationssystem i, er der så en aux-udgang?

  • #3   18. okt 2013 Mikkel: Det hedder en aux-INDgang, da det er et INput.
    Men ja, det er der... eller dvs afhængig af model kan den have et CD-changer/AUX input, og derfor er det også model-specifikt hvilken adapter/interface man skal benytte for at koble sig på.

    I de modeller der kører MOST-bus, er der dog ikke en normal analog line-in, og man skal derfor have et MOST-AUX interface.

    Men som udgangspunkt kan du få AUX på alle typer OEM VAG systemer...


  • #4   21. okt 2013 Tak for rettelsen smiley

    Den A5 jeg nok kommer til at køber er en 2007 model med originalt navigationssystem og CD-changer med 6 pladser.

    Hvad skal jeg bruge for at kunne få en aux-indgang?


Kommentér på:
Musik fra mobil til A5

Annonce