{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.620 visninger | Oprettet:

Mathias P
Mathias P
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Subwoofer virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har lige installeret en subwoofer samt forstærker og det har virket fint en halv times tid nu.
Men af en eller anden sjov grund faldt stel forbindelse kablet ud af forstærkeren og nu kan jeg ikke få liv i subwooferen igen.

Er den sprunget? For selvom den er sprunget skulle den vel give en eller anden form for lyd fra sig, hvilket den ikke gør.
Forstærkeren er også ret varm så ved ikke om det har noget med det at gøre.
Håber nogen kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer virker ikke
  • #1   10. jul 2013 Du har vel brændt din forstærker af.

• #2   10. jul 2013 Den kan være brændt af. Hvis stel ryger af, vil forstærkeren forsøge at trækk stel andre steder fra. Det kan være gennem die lydkabler og radio. Og det har den IKKE godt af.

• #3   10. jul 2013 Du kan også bare have sprunget en sikring..

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    sep 2012

#4   10. jul 2013 Det lyder ikke godt smiley
    Tak for jeres svar!

Sikring ser fin ud. Kan der sidde en sikring inde i forstærkeren som er sprunget evt.?

• #5   10. jul 2013 Er der lys i den? Så er der ikke sprunget sikring. Men så er det højst sandsynligt dine lydudgange der er brændt af. Derfor er det SINDSYGT vigtigt med en god stelforbindelse, som også er spændt ordentligt fast. Det er surt at lære det på den hårde måde...

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    sep 2012

#6   10. jul 2013 Ja forstærkeren lyser fint og det du siger vil give mening for det samme skete for 3 dage siden..
    Der fik jeg lyd i det osv og det spillede fint.
    10 minutter efter skrattede det hele og så stoppede det. Jeg hentede lige en ny radio i dag og fik det til at virke igen. Satme træls at skulle til at købe ENDNU en ny radio haha

• #7   10. jul 2013 Så få lavet din stel ordentligt denne gang. Dvs. så kort som muligt fra forstærkeren. Find et sted, hvor der er en god stor bolt (eks. der hvor selespænderne bagi er sat fast. Få presset en kabelsko på kablet og slib lak væk på chassis under det, så det er REN metal. Og så skal den spændes ordentligt efter... Held og lykke. Det andet bliver for dyrt og træls i længden.

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    sep 2012

#8   10. jul 2013 Sådan sidder stel også nu smiley
    Jeg havde bare ikke trykket det godt nok sammen på kabelsko smiley
    Men mange tak for det og tak for hjælpen! smiley

• #9   10. jul 2013 hvis det nu skulle have interesse har jeg en næsten ny alpine hu med 2 udgange til forstærker, med usb, aux, bt, og ja det man nu skal bruge..
    - skal have 900.- for den og gav 1499.- har siddet i min bil i 3 uger smiley

Kommentér på:
Subwoofer virker ikke

Annonce