{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.853 visninger | Oprettet:

Indbrud i bilen :-( {{forumTopicSubject}}

Var så uheldig at nogle har stjålet mit nye fine 2-DIN anlæg i Altea'en i nat, samt været så venlige at skære sæderne op...

Det underlige er at ingen af dørene eller bagklappen er er brudt op, og der er ingen skade at se nogle steder.

Men problemet går på at bilen nu ikke kan starte. Tror det er startspærren der går ind og cutter den af. Den når lige at starte, men går så ud med det samme igen.

Når jeg sætter den til tænding, begynderen blæseren til motoren af køre på fuld drøn.

Hvad kan der være galt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bilen :-(
  • #1   6. aug 2013 Er det ikke bare at få meldt det til forsikringen og få sendt den afsted på et fejeblad til værksted?

  • #2   6. aug 2013 Lyder som om det er de samme som har været på spil hos en anden bruger også. Var et lign indlæg igår.. Pisse irriterende...

  • #4   6. aug 2013 Ja, der har da været flere tråde, men alle jeg har set har været med VAG biler.


  • #5   6. aug 2013 Så i realiteten kan en mekaniker hos vag få adgang til sådant værktøj og så bare gå på rov ??

  • #6   6. aug 2013 Rex: Nu er der jo nok ikke et stykke værktøj lavet specielt til det. Men der har været noget med nogle vinduesmoduler, der var en sikkerhedsfejl i, så det var nemt at åbne bilen. Men uanset kan man komme ind i alle biler uden spor. Dansk Autohjælp og Falck gør det 1000 gange om dagen.

  • #7   6. aug 2013 http://www.bilgalleri.dk/forum/Generel-Diskussion/1000337-stjaalet____

    Virker meget underligt de "kun" går efter radioer.


  • #8   6. aug 2013 Anders T: hvad skulle de ellers gå efter?

  • #12   6. aug 2013 Martin l: Og hvordan skulle politiet finde frem til ejerne af radioerne?

  • #14   6. aug 2013 VW & Audi har ofte været ofre for typebestemt tyveri af radio, navi osv.

    Jeg husker tilbage på min hjemby hvor der blev rykket ca. 12 Navier på en nat kun fra VW & Audi. Selv i folks garager var de gået ind, mens folk sov. De har været professionelle, og i alle tilfælde var det samme scenarie. Et vindue var rullet ned, Navi/radio væk - og en enkelt tegnebog eller to. Ingen lakskader, ingen fingreaftryk, ingen ødelagte kabler eller andet.

    Imponerende og skræmmende på samme tid!


  • #15   6. aug 2013 Fandeme surt da, især med sæder osv. også.
    Har selv lige haft indbrud i min Vectra, der var intet af værdi, så der tog de min servicebog (WTF?!) og et par andre småting. Den blev dog åbnet på "gammeldaws" manér, så der havde jeg glæde af glasskår i hele kabinen også.
    Man kan jo kun "glæde" sig over, at vi bor her i Schengen land, hvor diverse rakkerpak kan valse ind og ud som det passer dem, og tage for sig af retterne. Små forpulede møgsvin. Og nej, jeg VED ikke at det er østblok idioter, men når der er de her bølger af indbrud, lugter det lidt af det, ikke? Bare her i lille Kalundborg, var de inde i 8 biler på en weekend.


  • #16   7. aug 2013 Ja, det er pisse irriterende.. Nogle der har et bud på hvorfor startspærren cutter den af, og der ikke kommer lys instrument lamper ? Har sat en anden radio i den, alle ledninger var intakte. Når den er til tænding kører motorblæseren på fuld fart.

Kommentér på:
Indbrud i bilen :-(

Annonce