{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har købt ny bil
  • #1   7. aug 2013 er det ikke lidt sent at spørge ind til den, nu når du har bestilt den?

  • #2   7. aug 2013 Jeg ville hellere skyde mig selv end at købe en Kia Picanto, det er hvad jeg har at sige om den..
    Men ja, pænt ærgerligt at spørge når du har købt den....


  • #3   7. aug 2013 www.kiaklub.dk

  • #4   7. aug 2013 jeg kondolere

    Håber ikke du har arbejdet for hårdt for dine penge


  • #5   7. aug 2013 Den er jo ikke engang køn, og der var en i Godmorgen Danmark der sagde at den styrede underligt i forhold til vw up da de testede mini biler

  • #6   7. aug 2013 Læg 50.000 kr. mere og få en bil i klassen over, som kører meget bedre. og som holder de lovede antal km/l.

    Men nu har du skrevet under - så jeg håber da for dig, at du bliver glad for den.

    Jeg skrev under på en Renault Clio IV Sport Tourer Expression 1,5 dCi 75 hk. i farven rød flamme i går. 203.000 kr. med alt (vinterdæk på stålfælge, alu-fælge med sommerdæk, aftageligt træk, metallak, kromdetaljer ude og inde og en masse standardudstyr såsom indbygget navigation, USB, AUX, Bluetooth, håndfri tale, komfortblink, A/C, læderrat og -gearknop, kørecomputer. Og så er det jo en stationcar - lækkert!

    Jeg får den først fredag i næste uge...


  • #7   7. aug 2013 Tillykke med din bil.. nu hvor det ikke blev en rigtig asiater.. så klarer Kia sig i det mindste bedre end mærker såsom VW

    http://www.whatcar.com/car-news/honda-tops-reliability-survey/266383

    1. Honda
    2. Suzuki
    3. Hyundai
    4. Subaru
    5. Toyota
    6. Lexus
    7. Chevrolet
    8. Mitsubishi
    9. Ford
    10. Mazda
    11. Nissan
    12. Fiat
    13. Citroen
    14. Skoda
    15. Peugeot
    16. Daewoo
    17. Smart
    18. Kia
    19. Seat
    20. Vauxhall
    21. Volkswagen


  • #8   7. aug 2013 mirza A
    du må da være evigt fortabt. du ville altid kunne dreje det så får den vinkel du ville have. der er vel en grund til at VW er et af de bedst solgte bilmærker i Danmark.
    men hvis du heller ville have en Hyundai end en VW så den fin med mig, så der flere fede biler til os andre.
    VW står også for årets bil i Danmark skal du tænke på


  • #9   7. aug 2013 lige et link hvis du ville.
    http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-54643010:test-her-er-den-bedste-mikrobil.html

    men man kna jo altid finde noget der taler mere for eller imod.


  • #10   7. aug 2013 Joachim.. der bliver også solgt meget narko i Danmark og knap så mange Porsche 911.. hvad er din pointe mht salg kontra kvalitet ?

    jeg siger bare at det var godt manden ikke hoppede med på vag bølgen og blev bollet i røvet pga. dyre reparationer..


  • #11   7. aug 2013 Tillykke med bilen, Mads. Det er en helt udmærket bil, du har købt!

    Lad være med at lytte til alle bilentusiasterne herinde - de kan ikke se de gode sider ved at have en mikrobil.


  • #12   7. aug 2013 Mirza, MEN sjovt nok ligger VW bedre end BMW, som alle i VAG hadere jo får våde trusser af, samt MB også, ud fra den test du linker. Sikker på det ikke er folk som dig og Søpropel der er lidt snoppede mht mærker, og ikke os andre? smiley

  • #13   7. aug 2013 Anders K.. muligvis.. men synes det er lidt synd for manden at hans bil bliver svinet til på den måde.. især når man selv kører i et mærke der er dårligere stillet smiley

  • #14   7. aug 2013 Fin startbil, men godt nok mange penge alligevel.

  • #15   7. aug 2013 Tillykke med din nye bil!

    Der er ikke ret meget jeg synes bedre om, end at starte en hel ny bil, dufte til den som den er og alt er nyt og ubrugt.
    Jeg har prøver det mange gange i mit lange liv, og ville gerne opleve det engang mere,
    men kortet skal skiftes hvert år, og bilen går stadig rigtig godt ,så sådan blive det nok.


  • #16   7. aug 2013 Har jo intet med VW at gøre at en lille tam økoslæde bliver svinet på BG. Det gør alle den slags biler jo, og VAG trillingerne ingen undtagelse, kan ikke selv døje dem. Som bil enthusiast får man jo ikke ligefrem stiv dolk af biler der er bygget så absolut billigt som muligt.

  • #17   7. aug 2013 jeg er heller ikke tilhænger af de små mikro biler.. ligesom jeg heller ikke er tilhænger af VAG, men der er forskel på at svine et bilmærke til i en vilkårlig tråd, og at svine netop den bil manden har købt i HANS pågældende tråd.. men det er måske bare mig der har denne underlige grænse smiley

  • #18   7. aug 2013 BG i en nøddeskal. Der er jo idioter fra hvert mærke. Jeg er ikke mærkeluder, jeg kan lide mange forskellige biler fra forskellige mærker, dog er jeg ikke vild med koreanere, undtagen huyindai coupe, og den Kia til det amerikanske marked der ligner en dyr tysker, da jeg bare syntes de er kedelige, og ikke rigtig har nogen identitet, men det er også svært når alle biler i dag bare ligner hinanden så meget. 90er biler holder.

    Jeg køber biler med hjertet, ikke hjernen.


  • #19   7. aug 2013 syntes sku det er underligt. så snart det handler om biler så er det ok at købe en ny, i den billige ende. men i så meget andet vis pengene ikke rækker til det helt store bliver man 9/10 gange rådet til at købe brugt.

    om det så er en

    kvallitets cykel
    proff kamera
    hjemmebio
    fiskestang

    osv

    jeg vil da til hver en tid købe brugt og få mere bil frem for at købe en ny og være den første til at tabe penge ved at køre fra forhandleren


  • #20   7. aug 2013 Reservejesus:siger du som ikke engang har oprettet en bil. Flot....
    Ville minde dig om at min Touareg kører 3000 km om ugen med trailer (3500 kg total) 80 % af tiden
    Der bliver skiftet olie og fyldt en liter på om måneden.
    Ja turboerne står af ved 200.000 km men det må man forvente ved en bil af den størrelse
    Holder du bilen og passer på den som du også bliver nødtil at gøre med alle andre biler så kører den også uden de store reparationer
    Er så træt af tosser som dig du udtaler dig om ting du ikke ved en skid om. Hvis du er heldig har du flyttet mesters Touareg engang den holdte i vejen
    Og fordi du aldrig får råd til en så skal man hade dem sådan er det sku altid
    Med 3000 km på uret hver uge kunne jeg ikke have fundet nogle bedre bil. Den kører 3 km længere på literen end land criuseren med samme vælger på traileren


  • #21   7. aug 2013 Tilykke med bilen, det er en udemærket bil til pengene smiley og lad være med at høre på de folk, der tror de ved noget om biler, fordi de kan læse en masse på nettet!!! Det er en ok fin lille vogn du har købt.... Tilykke..

Kommentér på:
har købt ny bil

Annonce