{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Økonomisk bil. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg sat min polo 6n til salg.
Og har efter den er solgt, penge nok til at begynde at finansiere en bil.
Har kigget på helt nye. Ford Fiesta Van 105 hk eco. 114.900,-
Suzuki Swift Shine. 142.900,-
Peugeot 208 air. 134.000,-
VW Polo Bluemotion van. 129.000,-

Har i nogle bud, råd, tips osv.?
Den skal være Økonomisk(langt på literen, billig forsikring for 18 årig) og den må ikke være for kedelig. Den skal have lidt at rykke med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Økonomisk bil.
  • #1   15. aug 2013 Poloen... Min kollega har en sprit ny, mener den har 75 heste. Rimelig kvik, går langt over 20 på literen, og er vidst også ret billig i forsikring og afgift.

  • #2   15. aug 2013 Det er en 75 tdi. som skulle gå 32 op literen.
    Hmm, tak for hjælpen!


  • #3   15. aug 2013 Kig på en Fabia eller Ibiza, de er jo næsten samme bil som vw'en

  • #4   15. aug 2013 Det er ikke helt galt Emil... Mener han sagde han havde haft den over 30km/l... Han er mægtig glad for den, og han kommer fra en 09 Touran. smiley

  • #5   15. aug 2013 Mikkel . | VAG | . >> Fabia og Ibiza er ikke "næsten samme bil" som Polo.
    Ibiza er som udgangspunkt meget skrabet i forhold til, og Fabia er lige nu en generation bagefter, men opdateret ret kraftigt, så den sagtens kan være med.
    Jeg har ikke helt så god erfaring med Seat, så det køber jeg ikke igen, men til det prisleje, ville jeg nok også overveje Fabia, selvom der nok kommer en ny sidst på året 2014...

    Polo'en er rigtig fed, jeg er glad for min 1.6 TDI 105 HK Highline smiley
    Den bil har jeg på intet tidspunkt fortrudt, og den har på snart 3½ år kostet i underkanten af 5.000 kr totalt i service og vedligehold.


  • #6   15. aug 2013 Fabia og ibiza er jo ikke nær så fede udseendes mæssigt, som poloen #Mikkel.
    Præcis Jesper. Tror det bliver den polo!


  • #7   15. aug 2013 Syntes den nye Polo har et noget mere rent, sporty og frækt look end de andre nævnte... Jeg ville ihvertfald have taget Poloen. Men det er jo også bare min mening og hvad jeg kan sige videre fra vores smed. smiley

  • #8   15. aug 2013 Har selv polo. Og er rigtig glad for den.

    Fabia, og især seat kommer ikke i nærheden når det gælder kabinen. Selvom polo er knap så lækker indvendig som feks. En golf.

    Dejlig økonomisk.
    Men husk lige hvor meget en gulplade koster ekstra om året.
    Sæt det lige ind i et budget.
    Så er det ikke sikkert der er så meget at sparer smiley


  • #9   16. aug 2013 Syntes nu ikke min Ibiza fejler noget, jo plstiken inden i er billigt, men det er klart det er en billig bil så self regner man ikke med Lamborghini læder og Bentley syninger,
    Syntes dog at poloen er meget neutral og morfar look, og så er der så hulens mange af dem, og det er jo lidt kedeligt /:
    Ingen tvivl om at der er mere kræs om detaljerne i poloen, det skal der være, de skal leve op til deres brand.


  • #10   16. aug 2013 Tag evt ud og kig på den nye Seat Ibiza SC. den er efter min mening en rigtig fed bil, og med en start pris på 114.900 samtidig rigtig billig.

  • #11   16. aug 2013 Polo smiley

  • #12   16. aug 2013 Bare sådan en detalje som at himlen i en ibiza ligner noget genbrugsmateriale fra krigen, synes jeg er super nederen.
    Og den er ret smal i tagget.

    Ellers synd, for det er super design udefra.


Kommentér på:
Økonomisk bil.

Annonce