peugoet 206 går ud i sving {{forumTopicSubject}}
Har et problem med en 206 2.0 turbo diesel der går ud i sving eller hvis du drejer i rundkørelser. Men det sker typisk ved 2 eller 3 gear. Det er lige meget om den er kold eller varm. Har tjekket pumpen til tanken eller nogle revner på slanger. Men går og tænker på om bundstykket i tændningslåsen er ved og være defekt, har sagt tester på hvor den siger der ingen fejl er, så det er jo perodisk fejl åbenbart.
Men den gør det ikke vær gang jeg er ude og køre det kommer og går, det sker mest ved anden gear med 2000 omdrejninger i sving.
Er der nogle der har prøvet samme problem eller har et godt forslag til hvad det kan skyldes. Skal siges at det også sker meget sjældent ved nedbremsning.
Det skete i morges hvor jeg knap nok kunne dreje og var ved og forsætte ind i en lastbil :s
Tak på forhånd og ser gerne seriøse henvendelser på dette problem
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.141
det lyder som et meget ubehageligt problem!
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.687
sep 2010
Følger: 82 Følgere: 77 Biler: 3 Emner: 52 Svar: 306
okt 2003
okt 2003
1 .føde pumpe i tank er slidt og du har ikke nok føde tryk til højtrykspumpen som så lukker helt ned for at beskytte systemet.
2.mængde regulator i enden af højtryks pumpen er defekt og måler for lavt tryk , hvilket gør at systemet lukker ned for at beskytte systemet.
3.brændstof filter stoppet.
Find en der har en tester og se om der ikke ligger en fejl på føde tryk for lavt. sæt en manometer på føde slange lige inden HT pumpe og se om trykket forsvinder når den går ud. hvis ikke vil jeg montere en ny mængde regulator.
peugoet 206 går ud i sving