{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.446 visninger | Oprettet:

Nicolas A
Nicolas A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Chevrolet Aveo 1,2 ls 5d {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Mig og min kone har haft kig på en brugt chevrolet aveo 1,2 ls 5d på Bilbasen.dk.

Jeg har læst meget godt om bilen, så jeg vil egentlig ikke spørge om råd, da vi allerede har besluttet os.

Dog er der et par ting, der undrer mig: 47000 virker som en meget lav pris for denne bil. De fleste andre annoncer hedder 60k+, og det på trods af, at de har mere eller mindre samme specifikationer.

Er der noget, jeg overser? Bør jeg være opmærksom på noget særligt? Det er første gang jeg skal købe en brugt bil. Har I nogen erfaring med bilforhandleren, som I vil dele?

På forhånd tak!

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/1831502

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet Aveo 1,2 ls 5d
  • Stig
    Stig Tilmeldt:
    maj 2003

Emner: 20 Svar: 56
  • Nicolas A
    Nicolas A Tilmeldt:
    aug 2013

#2   24. aug 2013 Tak. Jeg har tjekket trustpilot. Selvom det selvfølgelig siger meget, at der har været 1 utilfreds kunde, så er det næppe nok til at træffe en beslutning.

Jeg undrer mig stadig over de 46999, når resten er 60+k. Giver det nogen mening? Er det en plattenslager?

• #3   24. aug 2013 Altså forhandlern virker ikke så heldig iforhold til trustpilot.

Bilen. Tja du får hvad du betaler for. Kig evt den under min profil og læs lidt om hbor uheldig jeg har været.

Dog skal det siges til bilens forsvar at jeg har flere bekendte der er yderst tilfredse med deres aveoer. Dog er der ikke nogle af dem der har værrt fejfri. Alle har haft problemer med skæve bremser og rust samt afskalning af krome. smiley men hvis man skal bruge en billig bil fra a til b så den sikkert udmærket. Jeg skal dog aldrig i mit liv eje en fra deres koncern mere.

• Stig
    Stig Tilmeldt:
    maj 2003

Emner: 20 Svar: 56
    #4   24. aug 2013 Har selv eget en ny Aveo fra 2010 og må sige at jeg har været Meget uheldig med min så ja du for hvad du betaler for.

• Nicolas A
    Nicolas A Tilmeldt:
    aug 2013

#5   24. aug 2013 Tak for hjælpen!

Måske I har nogle andre gode forslag i prisklassen 40-50k? Vi er en fam. på 4 stks, heraf 2 små børn på hhv. 5 og 1 ½. Sikkerhed spiller i høj grad ind smiley

• #6   24. aug 2013 Jeg har nu købt mig en seat ibiza fra 07 i stedet fot aveoen. Og kan helt klart kun anbefale dem. Billig i dele og går næsten aldrig i stykker. smiley

• #7   24. aug 2013 en corolla e 12? den kan man få for 50 k med fartpilot og ac og kørt under 100 k

Fiat grande punto 1.3 jtd hvis i køre længere ture?

mazda 3 ?

Skoda fabia?

der er mange

• #8   24. aug 2013 Drop Aveoen der er alt for mange fejl.

Som der er blevet sagt før, får du rigtig meget for pengene hvis du vælger en brugt ibiza. De er også til at betale, og kører bare smiley og så er den også meget pænere.

Kommentér på:
Chevrolet Aveo 1,2 ls 5d

Annonce