{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

golf vr6 rpm begrænser?? {{forumTopicSubject}}

har købt mig en golf 3 vr6, er nu blevet i tvivl om hvor meget der er lavet ved den motor, tidligere ejer sagde der kun var sat grp,a manifold og grp.a rustfri udstødning, det mærkelige er så at den tager rimelig mange omdrejninger,
når jeg aktivere den digitale omdrejnings tæller i trip tæller displayet har jeg ingen problemer med at ramme 8300rpm, den analog går bare helt i bund,,

mit spørgsmål er så hvor mange omdrejninger sådan en kan tag standart før den går i begrænseren?? mener selv det er omkring 6800 men er blevet i tvivl,

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf vr6 rpm begrænser??
  • #1   27. sep 2013 Er det ikke 6500 Der kommer begrænser på?

• #2   27. sep 2013 Lyder som om den er chippet. smiley

• #3   27. sep 2013 Min gamle lilla VR6 på min profil gik i hvert fald nemt et stykke ned i det røde felt uden at begrænse og den var chippet smiley

• #4   27. sep 2013 Std 6500 på vr6 rammer den begrænseren ved 8300 eller kan den tage mere ? I så fald er begeænseren nok fjernet helt, hvilket tit ikke resultere i noget godt da moment kurven, knækker over 7000rmp .

• #5   28. sep 2013 tror godt den kan tage flere omdrejninger, og det sjove er at den først rigtig trækker over 5000, men så går den dælme også til den lige indtil jeg slipper gassen, den trækker lige hårdt hele vejen, der må næsten også være andre knaster i den, men total øv når man intet ved om motoren, og tidligere ejer heller intet vidste, men kan se boksen har været åbnet på den, og synes heller ikke chippen ser std. ud. har det sådan at ham jeg hentede den hos tror jeg ikke havde et klap forstand på biler, og den har nok fået nogle pryl i de 4mdr han har haft den, tænker bare at en helt std vr6 motor må da ikke kunne tåle de høje omdrejninger særlig længe før den rasler fra hinanden, eller de er måske rimelig godt afbalanceret fra fabrikken af??

• #6   28. sep 2013 muligt der er andre knaster i, men typisk vil den går ujævnt i tomgang, men jeg ville aldrig lade motoren tage over 7200rmp sådan en vr6 motor tåler hvertfald ikke mere, kan godt være det føles som om bilen bliver ved med at trække, men på et rullefelt er jeg sikker på kurven knækker (;

Kommentér på:
golf vr6 rpm begrænser??

Annonce