{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

problemer med golf 3 vr6 {{forumTopicSubject}}

hej . har lige købt en golf vr6 . men når man fyrre den af så trækker den ikke som den skal . det er ved 4500 rpm der begynder den og hakke og trækker ikke ordenligt . hvad kan det være der er galt ? . hvis man gasser op når den ikke er i gear så lyder den som den skal og går ikke død i rpm der . det er kun når den trækker .
kunne være rigtig lækkert hvis der var nogle der kunne hjælpe smiley

mvh mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med golf 3 vr6
  • #1   19. jan 2010 Tændrør/kabler/COP(mener jeg der er på den)

• #2   19. jan 2010 hvad er det der COP ? smiley

• #3   19. jan 2010 kunne godt lyde som tændkabler eller dårlige tændrør, det er ihvertfald et problem der er set mange gange på den motor

• #4   19. jan 2010 det er helt sikkert dit tændingsmodul eller tændspole.

• #5   19. jan 2010 kablerne ser fine ud . men tændrør ser meget trætte ud smiley . må købe nogle nye i morgen og se om problemet løser sig

• #6   19. jan 2010 Nye tændrør og kabler ville jeg klart prøve med først. Du kan ikke se om kablerne virker optimalt ved visuelt at kikke på dem, men der er 2 måder du kan tjekke dem på.

1) bruge en vandforstøver og forstøve tændkablerne med vand når motoren kører, hvis den pludselig går ujævnt eller du kan se der springer bitte små gnister mod stel, så er de færdige.

2) Du kan udmåle hver enkelt kabel med et Ohm meter. Nu er det lang tid siden jeg sidst har udmålt, jeg plejer at skifte kablerne ved det symtom som din bil har og 9 ud 10 gange virker det. Jeg mener der skal være max 20Kohm i gennem pr. kabel. kan lige tjekke på på det imorgen.

Jeg har før haft en VR6ér inde på mit værksted med samme problem som din, der var det en GA40føler (omdr. føler ved. svinghjul) som var skyld i problemet, men det forekom også i omdrejningstallet 2800 - 3500rpm. Du kan få sat en tester på og udlæst om der skulle ligge en fejl på føleren.

Håber du kan lokalisere fejlen.

Venlig hilsen

Thomas P

Kommentér på:
problemer med golf 3 vr6

Annonce