{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

GT6 {{forumTopicSubject}}

Andre herinde der har forud bestilt GT6?

Glæder mig virkelig som et lille barn til 6. December.

Nu har GTA V haft så stor opmærksomhed herinde, så søgte lige forummet igennem omkring GT6 men fandt intet, så tænkte jeg ville lige oprette den første tråd omkring dette spil smiley

Hvad er dine forventninger til GT6? Kørere du online eller spiller du bare A-Spec?

Og den første der nævner Forza 5 får en udstemme herfra! Jeg holder af begge titler på hver deres måde, men gider virkelig ikke det blir endnu en PS Vs. Xbox tråd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GT6
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   6. okt 2013 Jeg tror ikke på det.. Det er højest en mindre opdatering af gt5..
    Skal de presse meget mere grafisk skønhed ud af den gamle ps3, så kommer der til at være en masse lag. Derfor no go herfra.. MÅSKE når ps4 kommer, hvis de da opdatere spillet til dens kræfter smiley
    Ps. Har det på præcis samme måde med gta5! Og også forza5 hvis de smækker det ud på x360éren (Ja ja udstemme hurra)

• #2   6. okt 2013 Jeg har brugt RIGTIG mange timer i GT 5 og for at være ærlig, så gider jeg ikke at starte forfra igen i GT 5,5 - jeg venter til GT 7 kommer til PS4.

• #3   6. okt 2013 Prøvede i overhovedet GT6 GTA Demoen? Fysikken er da totalt anderledes og forbedret, det blir jo som at prøve 1200 nye biler og diverse nye baner.....GT5.5 kan man sgu ikke kalde det.

• #4   6. okt 2013 Jeg springer også over, og venter på kongen af bilspil. Nemlig Forza Motorsport (5), til Xbox One selvfølgelig.

• #6   6. okt 2013 hvad er GT6.?

• #7   6. okt 2013 Gran Turismo 6

Prøv Google..............

• #8   6. okt 2013 En skam det ikke kommer til PC så rigtige gamers kan være med, kunne være super fedt på PC og multiplayer. smiley

• Bjerggaards

#9   6. okt 2013 R. B
    Hvordan kan et bilspil være bedre på com, end på konsol?
    Der skal rat og pedal til, begge dele findes til det hele, og virker lige godt på alt.
    Multiplayer er efterhånden også godt oppe og køre på konsol.
    Eneste punkt er at grafikken og fps hvor com løber med sejren ;D

• #10   6. okt 2013 hvordan er det nu lige md G27 og X Box...???

Nååååårh nej der skal man bruge det nedern Microsoft rat der får en polo til at føles som en racer bil.

Eller købe et fanatec der koster kassen.

• Bjerggaards

#11   6. okt 2013 Grease Monkey
    Ja der tænkte microsoft sig ikke rigtigt om smiley
    Men SÅ meget dyrere er fanatec ikke, og man får et bedre produkt

• #13   6. okt 2013 Jonascbc
    Det kan det fordi du kan selv bestemme hastigheden på din PC ved at opgraderer den.
    Og mht til Online Multiplayer, så nej, det bliver aldrig godt på en konsol, netop fordi det på den ene eller anden måde ofte koster penge.

Om det styre på controller eller keybord er godt det samme.

• #14   6. okt 2013 Thomas....ja og det er nok for folk der er med på NFS bølgen

• #15   6. okt 2013 Er prisen i orden, skal det da selvfølgelig prøves. GT5 har godt nok aldrig været min smag, hvorimod et andet spil, som jeg ikke må nævne, har fanget min interesse i stedet for. Både på grund af fysikken med bilerne, grafikken osv.

• #17   6. okt 2013 Jeg har spillet vanvittigt meget GT1, GT2, GT3 og GT4, som kom i 2005. I 2007 kom så Forza 2, som var noget helt nyt, på en helt ny konsolgeneration. Faktisk nåede Forza 3 også at komme, inden GT5 kom året efter, fire år efter den nye konsolgeneration. Det endte da også med at komme til at koste Sony dyrt, for GT5 var et mega ringe spil med en lydside, der, for at sige det mildt, var pauvre samt en grafik og et fysiksystem, der ikke var et 2010-spil værdigt.

Året efter kom Forza4 så, og det er stadigvæk kongen...

Jeg har absolut ingen tiltro til PD og Sony når det kommer til bilspil, men hvis andre er af en anden mening, så fair nok.

(Jeg har i øvrigt en Sony telefon, Sony bærbar og et Sony TV og foretrækker rent faktisk deres produkter. Men hvorfor skulle de bedste/eneste værdige ekslusivspil komme i slutningen af PS3'ens levetid? Jeg tænker på The Last of Us og Beyond Two Souls)

• #22   5. nov 2013 Salgstallene siger ellers noget andet smiley

Kan godt være i har Livery Editor, men vi har en Lunar Rover smiley

• #26   5. nov 2013 - In-game onlineklubber, både åbne og lukkede
    - Forum-del
    - Dedikeret hjemmeside til spillet, heriblandt hvor ovenstående er inkluderet

Og mere til. Ja, på de punkter står Forza Motorsport på nuværende tidspunkt rimelig lige med Gran Turismo-serien, hvis ikke jeg slår fejl. Der er nogle, der er tilhængere af Gran Turismo-serien. De mener selvfølgelig, det er bilspillét. Samtidig er der nogen, der modsat førnævnte er tilhænger af Forza Motorsport-serien, heriblandt mig selv, og vi mener selvfølgelig, at dét er bilspillét. På det plan bliver vi jo forhelvede aldrig enige.

Jeg spillede Gran Turismo for et par år siden. Faktisk indtil 5'eren kom. De havde ikke ramt plet med netop det spil, hvis du spørger mig, hvorfor jeg så skiftede over til Xbox 360 og Forza Motorsport som en selvfølge. Det lyder da super fedt, at GT6 får over 1000 nye biler og en masse baner. Uden tvivl, og jeg skal da også have spillet testet.

Men at sige, at Forza skal, bogstaveligt talt, 'æde dine shorts' samt vi skal huske tudekiks, har du vist ingen grund til at skrive.

Glæder mig til både at prøve Forza Motorsport 5 på den nye X1 samt GT6 på min gamle PS3. Så må vi se, hvilket der for mit vedkommende er bedst. Én ting er i hvert fald sikker: som Thomas skriver det, vil det aldrig blive salgstallene, der afgører det.

Kommentér på:
GT6

Annonce