{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GT6 Vs. ???
  • #2   24. jun 2014 what he said

• #3   24. jun 2014 Exactly. "Forza Motorsport" har taget den trone for lang tid siden.
    Dog skal du gå i en stor bue udenom "Forza Horizon" spil

• #6   24. jun 2014 haha Forza fanboys.......

Så i synes slet ikke det er cool at GT får den anerkendelse af FIA?
    Vil væde med hvis det var forza der havde fået det, så var i helt oppe og kører over det smiley

• #8   25. jun 2014 Alle bilspil til konsoller er arcade og ikke i nærheden af realisme. Og dem der siger andet har ikke kørt rigtig race.

Ejer du en pc kan du komme ud og køre langt mere realistisk i iracing Sim. Bruger det selv og det er kanon.

Asetto er også kommet et pænt stykke med deres game men det er psyko pc krævende smiley

• #9   25. jun 2014 Forza giver den realisme man har brug for mht. kørsel på banen. Kollisioner og kørsel af banen (græs, sand, etc.) er derimod meget uvirkelige.
    Men der blev heller ikke spurgt hvilket spil var mest realistisk. Bare hvilket der var kongen. Og jeg har aldrig hørt om de PC spil, som bliver nævnt. Så de er nok ikk "konger"

• #10   25. jun 2014 Enig med Dennis J iracing sim er fucking lækkert! smiley

• #11   25. jun 2014 At du ikke har hørt om dem jyllen siger nok mere om dig end de 2 respektive simulatorer.

• #13   25. jun 2014 Nej Dennis, det siger at deres markedsføring ikke har været tilstrækkelig og efterfølgende omtale/fremvisning har været mangelfuld.
    Så hvad har det med mig at gøre, at jeg ikk har hørt om 2 indie spil.

• #14   25. jun 2014 Det fortæller os andre, at din mening om sims ikke kan tages seriøst, da du simpelthen ikke ved noget om det. Gran Turismo og Forza er ikke sims, dermed ikke sagt, at de ikke kan levere fin underholdning (jeg har misbrugt alt for mange timer i GT6 og især FM4 til at vide, at underholdningen er der i spandevis).

iRacing har alt kørende for sig, ja, lige bortset fra betalingsmodellen. Bortset fra "wiggle of death" er fysikken i top, grafikken er spot on, alle banerne i spillet er laserscannede og så er der rent faktisk et rangeringssystem, der fungerer. Kører du af banen, påkører andre eller snyder ved at skære linjer, så får du minuspoint af både spillet (og andre indirekte), så du ikke kan køre med hvor det er rigtigt sjovt.

Men betalingsmodellen er og bliver et stort minus, for ALT koster penge, vanvittigt mange penge.

Der er alternativer, som Assetto Corsa og rFactor2, og til dels pCars, der er en hybrid mellem Forza og de mere seriøse sims, men ingen når op på iRacing når det kommer til eSport og seriøsitet. Det har dog sin pris.

• #15   25. jun 2014 Jeg taler jo slet ikke om simulations spil i dette indlæg. Hvis noget så basalt som indslag ikke engang kan forstås korrekt er den her diskussion da håbløs.

Det oprindelige spørgsmål var jo ikke; Hvilket bilspil er mest realistisk.

Hygge

• #16   22. sep 2014 Hva fanden Anders... din forrædder smiley

• Rune PG
    Rune PG Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #17   22. sep 2014 #16

Du følte lige trang til at genoplive en 3 måneder gammel tråd for den kommentar? Nuvel ja.. Lad nu tråden dø sammen med det flop af et spil smiley

• #18   22. sep 2014 Nu kender jeg manden... så ja smiley og du følte lige trang til at udtale dig selv om du slet ikke blev antastet? smiley

• #19   22. sep 2014 Jeg kan virkelig ikke se hvad folk har imod GT6, Må være dem der ikke kan klare sig online der piver smiley

Og dem vil jeg da give ret, offline delen sucks. Men ONLINE smiley <3 smiley smiley

• #20   22. sep 2014 Har har/haft GT1 (demo), GT2, GT3, GT tokyo geneva, GT4, GT5 & GT6.

Syntes de alle sammen er overfede spil på hver sin måde.

GT3 & GT4 var de bedste... mest GT4 smiley

Kommentér på:
GT6 Vs. ???

Annonce