{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
26.059 visninger | Oprettet:

Rødt blink, fotovogn? {{forumTopicSubject}}

Godaften Bg! smiley

Er der nogen herinde som kan fortælle mig om man skal udsættes for det kraftige røde blink når man bliver blitzet af en fotovogn.

Var selvfølgelig lige ude og køre, hvor der så står en fotovogn i en 50 zone, og må ærligt erkende at jeg rent faktisk først så den da jeg var helt oppe ved den, da jeg sad og rodede ved radioen. Er derfor i tvivl om den blitzede mig.. kørte nok ca. 60..

Normalt giver den jo det kraftige røde blink som er svært at tage fejl af, men var der ikke en masse om at de ikke må blænde folk når det er mørkt, og derfor sagtens kan tage billeder uden blitz?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødt blink, fotovogn?
  • #1   19. okt 2013 Du er ikke i tvivl om du bliver blitzet den giver en form for lys når du bliver snuppet. Sådan du er klar over det.

• #2   19. okt 2013 Hvis ikke den har blitzet, har de ikke fået et billede - så du er sluppet med skrækken.

• #3   19. okt 2013 ja den er ikke nem og fenne ud ??

( 1 ) du kør 60 i en 50 zone

( 2 ) du rodede ved radioen

kan du ikke sel se det ???
    så bag det du kør 60 i en 50 zone ja så må det jo hver nok til de tag det billeder af dig

• #4   19. okt 2013 John, - Nej, for pokker, jeg er godt nok blondine her til aften, hva!? ;S
    1) Ifølge nålen kørte jeg mellem 58 - 60, og eftersom de trækker 3 km/t fra, så svarer det vel til en 55,57 stykker. Men så er der lige den lille ting, at jeg med sikkerhed ved at de indstiller deres fartmålere til f.eks i en 50 zone til kun at blitze folk som kører 59 + . - Dette ved jeg da jeg engang snakkede med en betjent om det. Jeg er godt klar over der normalt kommer et rødt lys, - som normalt er svært at overse, også selvom man evt kigger ned på radioen, men spørgsmålet forlyder jo på om der ALTID er et rødt lys eller om deres måde at tage billeder på når det er mørkt er uden blitz? .

• #5   19. okt 2013 Jeg mener altså bare at have hørt at de sagtens kan tage billeder uden at komme med den røde blitz, da der var en masse kritik af at de blændede folk når det var mørkt.. Det er ikke engang en måned siden jeg blev blitzet i dagslys af en fotovogn, og det lys som den gav var i hvert fald så man skulle have været blind hvis man skulle overse, og tænker det selvfølgelig er endnu mere kraftigt i mørke, og derfor sagtens kan forstå hvis folk føler jeg blændet af..

• #6   19. okt 2013 Der er altid rødt blizt ved en fotovogn. Os hvis de måler fra de stativer de har som kan stå i vejkanten imens bilen kan holde nede af en sidevej eller lign.

• Bombastiko E
    Bombastiko E Tilmeldt:
    sep 2009

Biler: 2 Emner: 118 Svar: 253
    #7   19. okt 2013 Du er ikke i tvivl når du bliver blitzet - kraftig rødt blitz smiley

• #8   19. okt 2013 Ingen blitz = ingen bøde.

De blitzer sgu fint når det er mørkt, direkte til fare for folk.

• Bombastiko E
    Bombastiko E Tilmeldt:
    sep 2009

#9   19. okt 2013 Men der er noget med at politiet frasorterer over 50 % af deres "blitz" pga. dårligt billede/manglende bevis.

• Bombastiko E
    Bombastiko E Tilmeldt:
    sep 2009

#10   19. okt 2013 Så det er langt fra sikkert at man får tilsendt en bøde

• #11   19. okt 2013 hmm, så kunne det jo godt tyde lidt på at jeg slipper! smiley - håber jeg! :o)

• #12   19. okt 2013 Hvis du havde hovedet helt nede ved radioen, ligner det nok bare en bil uden fører......Så du får nok et brev fra politiet......Husk at trække håndbremsen ved parkering.... smiley

Kommentér på:
Rødt blink, fotovogn?

Annonce