{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

Ny nøgle {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har et lille problem, jeg har kun en nøgle til min golf 4, og så den sorte ekstra plastik nøgle...
Og da jeg gerne vil have en ekstra til min bil som ikke koster 1000+ kr fra Volkswagen så tænkte jeg man måske kunne købe en på ebay og så bare bestille en ny chip til den.. men er det muligt??
når jeg kigger på min nøgle så kan jeg se der er sådan en baner hvor den kan køre i men hvis jeg så kigger på fx

http://viewitem.eim.ebay.dk/REFURBISHMENT-KIT-FOR-VW-MK4-GOLF-BORA-PASSAT-2-BUTTON-REMOTE-FLIP-KEY-FOB/390535670730/item

så kan jeg kun se en, har det en betydning eller kan jeg så kun vende nøglen en vej??

Og hvis ikke er der så nogle der kender et sted hvor man kan købe en nøgle til sin bil uden det koster det hvide ud af øjne??

eventuelt sådan en flip nøgle som vist på siden fra ebay..

har ringet til de forskellige ophuggere rundt omkring (Fredericia, Vejle, Kolding osv) og de har intet brugbart..

Håber der er nogle der kan hjælpe

MVH Philip smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny nøgle
  • #1   27. okt 2013 du skal jo have en nøgle der passer i tændingslåsen / døren ikke hvilken som helst golf nøgle der passer i, derfor skal du bestille den nøgle der passer til din bil, den har en bestemt kode det ved VW. så du får det rigtige mønster. derudover skal nøglen jo kodes til startspærre, og centrallås, de eneste der kan hjælpe dig er VW, så prisen må betales, hvis du vil have en ekstra nøgle.

  • #2   27. okt 2013 Du kan da få lavet en ny nøgle hvor de skære ud så det passer og så kan man få en ny chip??

  • #3   27. okt 2013 Prøv kangal-styling.dk de kan fræse nøgleblad, kopiere chip mv.

  • #4   27. okt 2013 Alt for dyrt for en uoriginal nøgle, kommer stadigvæk over 1000,-

  • #5   28. okt 2013 Husk startsspærren og nøglen skal kodes til fjernbetjeningen

  • #6   28. okt 2013 Nogle der så kender et billigt sted at få fræst en nøgle ?

  • #7   28. okt 2013 Jeg har limet chippen fast inde ved låsen og så fået skåret en ny nøgle lidt over mål hos en alm. låsesmed - så kan jeg bruge begge nøgler, men chippen skal sidde meget tæt og i den rigtige position på låsen for at fungere smiley . Det nye nøgleblad er så bare nittet sammen med det gamle nøglehus, så jeg stadig har centrallåsfunktionen i den ene nøgle.
    Bilen er gammel og hvis nogen forsøger at bryde ind ved tændingslåsen, vil de sandsynligvis også komme til at fjerne chippen fra låsen, men da modellen normalt ikke kan stjæles pga. startspærren vil de nok slet ikke forsøge, medmindre de ved det på forhånd smiley


Kommentér på:
Ny nøgle

Annonce