{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Passat VS BMW 118
  • #1   10. nov 2013 Var da ikke lige de mest sammenlignlige biler du står mellem

  • #2   10. nov 2013 Hvad er dine krav?
    Bmw'en kører langt bedre, men hvad skal motor kunne mht ydeevnen og km/l?


  • #3   10. nov 2013 Jeg står os selv i situationen og ikke ved om jeg skal købe et hus på eller leje en lejlighed på 20 kvm.

  • #4   10. nov 2013 Køb en passat hvis du vil have en bil for at køre fra A til B.
    Køb en BMW hvis du vil køre fra A til B og samtidigt nyde det og være overrasket over hvor meget bedre den er end en VW.

    smiley


  • #5   10. nov 2013 Gerken. Hvis du skal være så fucking dum at høre på og komme med dumsmarte kommentarre så syntes jeg at du skulle sætte dig tilbage og tænke over den lejlighed når du nu kun er på bistand.

  • #6   10. nov 2013 Helt klart BMW smiley

  • #7   10. nov 2013 jeg vil prøve at bringe et brugbart inlæg, for jeg synes ikke det er usansynligt at stå med valget:
    Hvilke årgange snakker vi her ?
    Passaten kan du jo i den udstyrsmodel der hedder highline. Highline passaterne er faktisk rigtig lækre. Hvad motorene angår, så har VW lavet nogle virkelig holdbare motorer, ligesom BMW har. Du får rigtig meget for pengene ved en passat, hvor du hos BMW betaler mere for selve mærket.
    Men med mærket BMW kommer der også en hvis kvalitet og komfort i kørslen.
    Men du får nok ikke en fuld læderkabine med navi til samme penge som du får læder og navi i en passat.
    men igen, det afhænger meget af årgangene.

    Tag ud og prøv begge bilerne. Passaten er en effektiv bil, hvor bmw er mere en "flot bil"


  • #8   10. nov 2013 Jeg ved i øvrigt heller ikke om jeg skal fortsætte på bistand eller gå tilbage til min direktørstilling i Mærsk.


  • #9   10. nov 2013 frederik G(angstar)
    skal jeg købe en civic eller en accord. ?
    du bør virkelig komme med mere info.

    uden at blinke kan jeg dog sige at BMW´en er 1000gange bedre end en VW...
    men skal du havde kasser med våben og stoffer med løber du hurtigt tør for plads i en 1serie... men så det godt du også kan købe en E39 som passer bedre til din smartass attityde. fås også i touring version hvis du skal havde meget med.
    det stadig en meget bedre bil en VW noglesinde kan levere...

    en ny passat når næsten en E34. men mangler stadig noget for at kunne være ved siden af den.




  • #10   10. nov 2013 mere info : Det er kun til kæresten og jeg. Har kigget på en bmw 118Diesel da 1 en diesel kan jeg få chippet til 170 hk + at en diesel er nemmere og billigere at få fat i frem for en benzin.

    Passaten har jeg ikke rigtig noget på men har altid synes det var en skøn bil.


  • #11   10. nov 2013 En BMW 118 er ikke ret stor og bagsædet ejner sig bedst til børn. Men hvis du komme fra en lille bil som en Swift så føles det måske ikke så slemt.

    Hvis alternativet er en VW Passat er der dog ikke så meget at rafle om. Så er det selvfølgelig BMW du skal købe.

    Edit: Så lige at det er Diesel du ønsker. Endnu mere grund til at nappe en BMW. De yder bedst, og kører længere på literen. Ville dog gå efter en 120d med 184 hk.
    Hvis du (gud forbyde det) Køber en Passat, så gå uden om 2.0tdi. Den kan give dig et væld af udgifter.


  • #12   10. nov 2013 Kan en diesel gå selvom man køre mest bykørsel

  • #13   10. nov 2013 Retard alert...
    Stadig ingen årgang eller noget,
    Det er fandme ikke nemt at hjælpe dig....


  • #14   10. nov 2013 Set bort fra mangel på info, hvia bilen skal bruges til at transportere 1 eller 2 personer, så vælg at importere bilen.
    Du skal være opmærksom på at bmw Hurtigt er dyrere hvis du skal have ligeså meget udstyr.
    Passat er også en god bil, men hvis den er efter 2005 så regn med en masse værksteds besøg, skiver+klodser holder sjældent længere end et år.. etc etc


  • #15   10. nov 2013 ville ikke vælge en 100 serie da, mage til klam bil skal man lede længe efter, se om du ikke kan få en 3 serie istedet, bedre bil og hurtigere at komme af med igen, en 1 serie er ikke særlig populær og er ikke bygget nær så godt som 3 og 5 serien da den skulle konkurrere med vw golfen så det er bmws fattigrøvs model, og hvad angår passat så er det en super god bil så længe du ikke køber den 2,0 tdi

  • #16   10. nov 2013 Skinkelynet det satne også nemt at skrive en årgang når man går og overvejer hvilke at de 2 man skal købe man har jo ikke nogle specifikke vel.

  • #17   10. nov 2013 Tak til jer der kan finde ud af at svare. Jer andre der derimod sidder og keder jer og leder efter en tråd i synes er åndsvag så i kan skrive åndsvage kommetarre. Get a fucking life.

  • #18   10. nov 2013 Okay, hvis det er en Passat fra 94, så syntes jeg du skal vælge bmw'en, men hvis det er en splinter ny Passat så tag den,


  • #19   10. nov 2013 Passst ca 08 bmw ca 08

  • #20   10. nov 2013 se så havde jeg uden tøven valgt passaten !

Kommentér på:
VW Passat VS BMW 118

Annonce