{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Transporter. Hvilken motor? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at skaffe mig en Transporter fra omkring år 2000

Jeg er dog i tvivl om hvilken motor jeg skal vælge.
Jeg har ikke dagligt behov af bil med trækkræft.

Her hvor jeg bor bliver der mellem -35 og -45 om vinteren.

Det skal være en Diesel

Hvad er jeres erfaring med dieselvarianterne?

Bilen skal gerne kunne gå 80-90 op ad bakke på en 8% stigning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transporter. Hvilken motor?
  • #1   21. nov 2013 I den kulde ville jeg ikke gide en diesel.. Alt for besværligt hvis lortet fryser og den bliver jo aldrig varm medmindre du får pakket motoren ind..

• #2   21. nov 2013 2,5 TDI måske? Og så er et oliefyr og en motorvarmer næsten et must når det bliver så koldt smiley og et sæt pigdæk der sparker røv. Ellers er en 2,4D stort set en evighedsmaskine, men den er ikke særlig hurtig.

• #3   21. nov 2013 Jeg kommer til at købe en med elektrisk motorvarmer med eludtag til kabinevarmer inde i bilen.
    Det er ret standart på disse kanter. Så koster det mig typisk 1,5kr. at holde det kørende hver morgen i El.
    ¨
    Simon N
    Tror du en 2,4D trækker op ad en 8% stigning uden at komme under 80 km/t?
    Dubdæk er også standart når man bor her. Andet er hul i hovedet smiley

• #4   21. nov 2013 Hvis du holder pinden i kælderen og ikke har varerummet fyldt med mursten, så tror jeg godt at den kan smiley ellers må du jo gå et gear ned. Min far har haft en, og den kørte fandme godt.

• #5   21. nov 2013 tag en 2.5 tdi med 102 hk de køre virkeligt godt og kan nok arbejde op af bakke. jeg har både haft 2.4 d og 2.5 tdi 88hk og 102 hk og der vil jeg sige at 102 hk køre bedst

• #6   21. nov 2013 2.5tdi med oliefyr det kører bare smiley

• #7   21. nov 2013 Skal ud og kigge på en i weekenden med 5 siddepladser og varme i kassen.
    220.000km, 3 lightforce 240blitz med xenon fjernlygter, Elektrisk motorvarme med udtag i kabinen. Den er fra 2001 og med 2.5tdi
    Han vil have 42.000SEK
    Så er den med automatgear, elruder, fartpilot, el-opvarmede spejle. Fuld servicebog.

Hvad mener i jeg skal være opmærksom på? Den har ingen synlig rust.

• #8   21. nov 2013 Hold kæft det er billigt smiley den havde kostet det dobbelte i Danmark, hvis ikke mere. Men ved ikke hvad sådan en normalt koster i Sverige, men tjek evt. priser på lignende modeller. Og du skal selvfølgelig være opmærksom på om moteren går ordentligt, om gearkassen skifter som den skal, og om den generelt er i orden. Men det giver næsten sig selv smiley

• #9   21. nov 2013 Det er en helt fin pris for sådan en bil i Sverige

Kommentér på:
Transporter. Hvilken motor?

Annonce