{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

hvilken transporter fra 90ërne {{forumTopicSubject}}

overvejer at få mig en transporter til max 20.000,- men hvilken motor skal jeg kigge efter den skal køre 100-200 km pr dag har hørt at dieslerne ikke køre længere pr/l end benzin kan det passe, og tilsidst hvad skal man specielt se efter af fejl, rust osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken transporter fra 90ërne
  • #1   27. jul 2009 har haft en 2,4'er og den kørte sateme langt literen og der var intet med den udover den skulle have lidt olie på næsten 40.000 km smiley tdi'eren skulle være endnu bedre har jeg hørt men som sagt ingen erfaring

• #3   27. jul 2009 tdi'erne bliver nok for dyre, havde overvejet en 2,4d, men tdi'erne køre kun omkring 10km/prl og det er ikke meget af en tdi synes jeg derfor regnede jeg ikke med 2,4d kørte længere.

• #4   27. jul 2009 jeg har en 2,4 diesel med aab motor, og den kan jeg varmt anbefale. jeg køre 25 km om dagen og køre 1000 km på en tank(70 liter) starter og køre meget fint, trods 300000 km, bruger ikke vand eller olie, og sådan en kan man godt finde til 20000 kr uden de er revet helt i stykker... held og lykke....

Kommentér på:
hvilken transporter fra 90ërne

Annonce