{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Køb af førstegangs bil /VW Polo 9n 1.4 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ved at nogen af jer er trætte af at svare på det... Men jeg står i den situation at jeg skal ud og kigge efter bil, da mit kørekort står lige for døren. Jeg er så nået frem til at en Polo 9n 1.4 fra 2004 umiddelbart ville være en rimelig fornuftig bil, som første bil.

-Jeg har snakket med forsikringen, og fået en rimelig pris (min moster er i forsikringsbranchen, så jeg får en smule rabat)

-Bilen har kørt 150.000km den er fra Highline serien, hvad udstyr har den så, som en alm polo 9n ikke har? Den er nysynet, og der er ingen rust i døre, bagklap og bund osv.

-Lyder det som et fornuftigt køb, eller ville i holde jer langt væk pga. model, kilometertal osv?

-Kasper Brændgaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af førstegangs bil /VW Polo 9n 1.4 2004
  • #1   3. dec 2013 det en er fin start bil de køre fint, highline har anden kabine osv i forhold til den alm polo 9n

• #2   3. dec 2013 Okay, kan umiddelbart heller ikke finde noget om store skavanker osv på nettet. Og nu du ikke kommenterer kilometertallet, så fornemmer jeg ikke at det farlig højt. smiley

• #3   3. dec 2013 nej det er ingen problem

• #4   3. dec 2013 Hvad er prisen på bilen? Hvor meget vil du bruge af penge på bil? og hvor meget har du om året til eventuel reperationer/vedligeholdelse af bilen? Hvor langt vil du køre?
    Det er alle nogle faktorer som spiller ind, når du køber bil som ung.

• #5   3. dec 2013 Skal give 35.000,- for bilen.
    Vil ikke give mere end 55.000,- for en bil.
    Har vel 20.000 om året til reparationer, håber bestemt ikke der kommer nogen så store.
    Har regnet ud at jeg kommer til at kører ca. 3800 km til og fra skole på 1 år.

• #6   3. dec 2013 De eneste problemer der er med den type motor er at gasspjældet kan drille engang imellem(sjældent) og at den tikker en del fra motoren, men det er bare sådan motoren skal lyde. og bagbremserne kan ruste sammen, da folk ikke bremser nok.

• #7   3. dec 2013 Håber at det er en 9N3, den første 9N ligner virkelig..... ja jeg ved ikke hvad. smiley

Hav 10000 til side for "eventuelle reperationer", regn aldrig med noget (du ved aldrig hvad der sker). Formentlig har du lavet et budget over hvad du kommer til at bruge på bilen. Hvor meget koster bilen i årlig afgift? Planlægger du at lave på bilen selv?

Det lyder ellers som en fornuftig udgift (biler kan aldrig blive en investering), pøj pøj med det. smiley

• #8   3. dec 2013 jeg ville holde mig væk.
    gentagnede dårlige opblevelser med VW og syntes de køre som en sæk kartofler.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #9   3. dec 2013 ffs folks smiley

en 9N er nok ikke det dummeste køb man kan rode sig ud i , bare sørg for at tandremmen er skiftet til tiden da medløberhjulet revner efter nogen tid (sker mens maskinen kører siger det bang/pum i stor stil)

• #10   4. dec 2013 Jeg vil da lige læse servicebogen igennem, men den har fået lavet alt af reparationer og service på værksted, og det hele er med stempel i servicebogen, så den burde være i orden. Det lyder som om at jeg har gjort de overvejelser, som vil være vigtige at gøre, inden man køber en bil. Og jeg er udmærket klar over at køb af en bil, er den dårligste investering investering man kan gøre i sit liv, men sådan er det jo. smiley

Sø-propel::: Jeg kan desværre ikke bruge din mening omkring VW til noget særligt konstruktiv i valg af bil, da det ikke lader til at du ved noget specifikt omkring en Polo 9n

• #11   4. dec 2013 #10 - Det er ikke en dårlig investering (biler vil altid være en udgift uanset hvad smiley )... Men når det så er sagt er min bil nok den bedste udgift jeg har haft.

• #12   4. dec 2013 Det er en fin bil uden de store problemer. Prisen er RIGTIG god så køb du den

• #13   9. feb 2014 fik du så købt din bil? smiley

Kommentér på:
Køb af førstegangs bil /VW Polo 9n 1.4 2004

Annonce