{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til ebay
  • #1   6. dec 2013 Til en anden gang.! Brug Paypal! NEMT SIKKERT! smiley Det anden metode. er jeg ikke helt vild med.

• #3   6. dec 2013 Kan huske fra en anden jeg snakkede med at købe samme slags rat af (hans auktion er ikke udløbet) at fragten derpå var 22 euro til danmark.

• Nullermand
    Nullermand Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #4   6. dec 2013 Det er også dyrt at lave bankoverførsel til udlandet. Overtal ham hellere til at bruge Paypal.

• #5   6. dec 2013 Mindre beløb har jeg bare smidt i en konvolut, 10-100 euro, aldrig nogen problemer.
    Men er det en ny sælger uden nogen særlig feedback, så ville PayPal måske være bedre, jeg bruger det dog ikke.

Har du et link til annoncen?

• #6   6. dec 2013 pay pal 100% er blevet snydt 2 gange på ebay, hvor jeg aldrig fik min vare, men fik det fulde beløb refunderet fordi det var betalt via pay pal.

• #7   6. dec 2013 Er det ikke 10 kr det koster eller noget i den dur?

• #8   6. dec 2013 Troede alle betalte med paypal på ebay, og det er gratis.. Bare husk at lav indstillingerne om inde uder kortoplysninger, så du betaler direkte i sælgers valuta, så paypal ikke får lov til at bruge deres egen omregningskurs og tage røven på dig smiley

• #9   6. dec 2013 Sidst jeg fik overført penge fra Danmark til min amerikanske konto, kostede det 375 kr. i gebyr (Spar Nord Bank). Så ja, PayPal er noget billigere og nemmere (og PayPal er jo ejet af eBay).

• #10   6. dec 2013 Når du køber på ebay, så skal du altid spørge om fragt hvis ikke det står der. Og brug altid KUN paypal.

• #11   6. dec 2013 BIC er det samme som SWIFT, og IBAN er det "internationale" kontonummer. Det er korrekt at du skal bruge BIC og SWIFT for at lave overførslen. Husk at skrive modtagers navn på, alternativ kan modtagende bank afvise modtagelsen. Som nævnt ovenfor har du ingen sikkerhed ved en bankoverførsel. Banken har ikke lov til at sende pengene retur fra modtagers konto uden dennes accept, hvis vedkommende ikke sender dig varen. Prisen på en overførsel til udlandet hvis du selv laver den via netbanken burde ikke være ret høj, maks. 30 kr. da du laver det som en SEPA-overførsel. (du sender EUR, med BIC og SWIFT under € 50.000)

• #12   6. dec 2013 Jeg bruger også Paypal. Der kan komme noget forfærdelig bøvl ud af ikke at have aftalt fragtpris med sælger. Har prøvet det med nogle fælge. Købte to sæt af to foskellige. Den ene kunne sende for 75 Euro, den anden skulle pludselig have 200 Euro for at sende. Og så blev der ballade. Havde Ebay med inde over og alt muligt, og kunne ikke få sælger til at annulere handlen. Så det endte med at Ebay gjorde det for mig, desværre med det resultat at jeg har en streg i regningen hos dem, så de sælgere der kræver 100% ren "slate" kan jeg ikke købe ved længere.

Det er sgu træls, så det er en lektie der er lært.

• #13   6. dec 2013 VW:

Hvor ændre man det henne? Synes ikke lige jeg kan finde det nogle steder inde på PayPal eller eBay :o/

• #14   6. dec 2013 Det skal gøres inde under kontoindstillinger på paypal. Fandt det på et forum en dag jeg havde nederen på over lige at ha betalt et unødvendigt valutaomregningskurs gebyr til paypal. Er på mobilen nu, men kan lige prøve at finde det på computeren, når jeg kommer hjem.

• #15   6. dec 2013 Det ville da være super :o)

Kommentér på:
hjælp til ebay

Annonce