{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL EBAY ???
  • #1   11. jun 2014 Fordi brugeren som du har købt af, ønsker ikke at sende ud fra landet. Det er din fejl, for ikke at tjekke det op. Du skal kontakte sælgeren, så han kan lave det om, hvis han ønsker..

• #2   11. jun 2014 Nogle virksomheder sender bare ikke til visse lande, du må nok finde din grill hos ne anden forhandler

• #3   11. jun 2014 Kig altid i bunden, hvor varen kan sendes hen.

• #4   11. jun 2014 kopier det grillen hedder på ebay og så på det der plejer altid og være nogen der vil sende

• #6   11. jun 2014 har du spurgt om sælge vil sende til dk,

eller stå det bare ikke,

har kun oplevet en gang en privat sælger der ikke ville sende det,
    så fandt jeg det bare ved en anden.

men selv om det ikke stå, aå kan man altid spørge og få et svar,
    de fleste tænker bare ikke på at en dansker vil købe noget hos dem

• #7   11. jun 2014 Som Sønderjyden siger.
    Spørg sælgeren af om de vil sende det til DK.

Har sjældent oplevet nogen der ikke sender til DK smiley

• #8   11. jun 2014 jeg har handles flere gange med sælgere der ikke sendte til DK, jeg skrev til dem om det kunne lade sig gøre(self før jeg købte varen) og alle gange kunne det lade sig gøre. en enkelt sælger tog lidt ekstra i fragt/gebyr for håndteringen. men det os fair nok syntes jeg.

• #10   11. jun 2014 Hvis du har oprettet dig korrekt , med det korrekte land angivelse (danmark) vil der under priserne stå "versandtkosten" hvis det eksempelvis er tyske ebay. Hvis den ikke er vist, så tjekker du fanen versandt. Her står hvilke lande de sender til.

Men som de andre skriver, kontakt sælger, som regel er de ok med at sende den slags småskravl til DK. Det er straks værre med fælge og hele motorer mv.

• #12   11. jun 2014 jeg bruge www.ebay.de mag

og jeg har også tysk addesser så jeg har ikke lig de prolemme smiley man ja du skal føst se om de sende til til lille DK enne du tryke på køb smiley

elles kan du få det sendt til mig så kan du hendt det hos mig nå det komme hvis det hvar noget
    det har jeg gjort før få nogen venne og det tag ikke nogen af min til:-)

få nå pakken komme til mig ja så komme den eller det ud i mit (tør skur ) og der blive det til det blive hendet af den der nu har besteldt det smiley

Kommentér på:
HJÆLP TIL EBAY ???

Annonce