{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.678 visninger | Oprettet:

Rasmus K
Rasmus K
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8

Hyundai i10 erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg overvejer at købe den nye Hyundai i10, der lanceres i januar til 90.000,-. De første test er lovende(dog bygger de vist kun på en times kørsel på Sardinien), men hvordan er Hyundais rygte generelt, og er der nogle der har erfaringer med den nuværende i10?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyundai i10 erfaringer?
  • #1   11. dec 2013 Min stedmor og far har en hver fra sidste år. De ruster i metalstykket mellem de to ruder i bagdørene - men det laves på garanti.
    De kører ok - man kan dog godt mærke, at det er små biler. De er opgivet til 21,7 km/l, men det reelle forbrug er 17-18 km/l. Man sidder dejlig højt i dem og har godt udsyn.
    Antennen er dårlig i radioen - de bor på Falster, og det er kun den lokale radio, der virker uden støj og skrat.
    Ellers er der ingen problemer - de har tegnet serviceaftale, hvilket jeg vil anbefale alle at gøre. Det koster under 300 kr. om måneden.

• #2   11. dec 2013 Rust rust

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #4   11. dec 2013 laves al rust på rustgarantien? jeg har aldrig købt ny bil, så aner intet om garanti.

• #5   11. dec 2013 Hvis det er inden for garantiperioden, så vil jeg mene, at det er et ja. Men tjek garantibestemmelserne.
    Min far og min stedmor har ikke rustbeskyttet deres, da min far ikke 'tror' på undervognsbehandling. Jeg er meget uenig med ham.
    Bilen er ringe beskyttet fra fabrikken, så kommer der ikke ekstra beskyttelse på, vil undervognen ruste i løbet af relativ kort tid.

Der er jo også forskel på, hvor rusten kan komme. Noget af rusten kommer i lakken, ved samlinger/sealing eksempelvis, og det bør de udbedre, så længe bilen er under 5 år gammel.

• #6   11. dec 2013 der mange års gennemtærings garanti på dem, så ingen ko på isen, dog min mors er gået til i bremserne tårnlejerne bagklapsdæmper og nogle flere ting, men det har vidst også været en mandags model da jeg selv har arbejdet med dem og ikke har været det store.

• #7   11. dec 2013 Gennemtæringsgaranti har alle bilmærker, men det er mod INDEFRAkommende rust. Biler i Danmark ruster primært pga. udefrakommende faktorer såsom salt, vand osv. Derfor er rustbeskyttelse så vigtig i Danmark.

• #8   12. dec 2013 Jeg har prøvet den nye og må indrømme at det er en yderst fin bil.. vil helt klart anbefale 1,0 motoren, da støjen er så lav at man bliver nødt til at åbne døren for at hører den i tomgang:-) den er ikke super hurtig, men klare sig fint i trafikken.

De gamle havde lidt rustproblemer( det har Audi også, min A4 fra 2009 er lige blevet lavet for 41.000 kr), men dette skulle være noget nyt stål som skulle være brugt her!! men vil altid bruge supplerende undervognsbehandling..

Sidste ting at sige - Glæd dig til at prøve den

Kommentér på:
Hyundai i10 erfaringer?

Annonce