{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Christian M
Christian M
Tilmeldt:
5. dec 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Import af hybrid? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Kan ikke rigtig finde noget om regler for at importere en hybrid bil? påtænker at købe en Toyota Auris Sports Touring her i det nye år. og så forkælet som man nu er vil man jo gerne lige tjekke om man kan importere sådan en fætter hvor det kan betale sig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af hybrid?
  • #1   14. dec 2013 Har du prøvet at køre i sådan en ? Jeg havde en som udlejningsbil. Det er nok den mest kedelige bil jeg nogensinde har kørt i. Mekanikken virker fint men benzinmotoren larmer som en gammel lastbil når den skal trække.


  • #2   14. dec 2013 Jeg kender en del der har en Prius (en har endda to af dem), og det jeg generelt hører er, at de er langsomme (det oplever jeg selv, der er altid en Prius som sænker hastigheden forrest), de bremser dårligt (pga. systemet hvor de lader under nedbremsning) og så kan de ikke køre så langt på literen som der loves.

    Dem jeg kender, der kører dagligt på arbejde i Prius, kører omkring 16-17 km/l. hvilket jo ikke ligefrem er imponerende.


  • #3   14. dec 2013 Vildt nok hvis de ikke går længere. Jeg var med til at obdtune en VW Golf 6 2,0 TDI 110HK. Han lå inden obdtuning og egr off på ca 22km/l i snit målt ved blandet kørsel og vi forventer at den kommer op på ca 24-25km/t nu.

  • #4   14. dec 2013 3 svar uden der er nogen der overhovedet kommer tæt på at svare noget relevant!? Bilgalleri i en nøddeskal!

    Du kan starte med at se om du kan blive klogere på skats hjemmeside, der er lidt info at hente i forhold til afgifter forbundet med hybrid biler, men ellers er skat rent faktisk blevet rigtig gode til at svare på alle de spørgsmål du måtte have ved at ringe til dem, så er man sikker på at man har korrekt info og ikke 16 forskellige meninger herfra, alternativt kan du snakke med din lokale syns mand.

    Og til alle dem der lige om lidt begynder at råbe op om hvor ringe skat er, så har jeg lige eksporteret en bil for 14 dage siden (har aldrig prøvet det før) og skat hjalp fra start til slut, det var en meget positiv oplevelse.

    Mvh. Thomas.


  • #5   17. mar 2016 Godt skrevet Thomas , hold jer til hvad folk spørger om og ikke hvad jeres mening er om bilen .
    Jeg prøver også skat isted for galleri nørderne ....


Kommentér på:
Import af hybrid?

Annonce