{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

smadret side og forrude ved udrykning {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.

lørdag nat da jeg kørte på arbejde så jeg der var politi i en lille flække der hedder vostrup jeg tog farten af vis der nu skulle være sket noget på vejen eller et eller andet, jeg lister igennem byen der kommer en ambulance forbi mig, ingen problemer der jeg køre videre indtil næste by der hedder lønborg.
fra lønborg kunne jeg se blå blink ud over skjern enge jeg vælger så at holde på cykel stien da der er vejarbejde igennem hele byen og det er kun den ene side der er asfalt i, da ha så kommer ræsende forbi mig køre han i den side hvor der ikke er asfalt der resultere i at sten knuser min siderude totalt og min forrude har fået 2 kæmpe stjerner lige ved foran føresædet.

da jeg arbejder på en bar snakker jeg jævnligt med lokal politiet han var ikke helt sikker på hvem jeg skulle ringe til men han sagde jeg nok skulle få det erstattet. idag har jeg ringet til falck og 114 og der er ingen af dem der ved hvem jeg skal ringe til eller om jeg overhoved kan få det erstattet..

er der nogle der ved hvem jeg skal ringe til eller om jeg overhoved kan få det erstattet??

på forehånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smadret side og forrude ved udrykning
Kommentér på:
smadret side og forrude ved udrykning

Annonce