{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

5´er E60 vs A6 C6.. eller B7 ? {{forumTopicSubject}}

´aften BG
Jeg går og overvejer en nyere bil.
Jeg er kommet frem til at det skal være BMW eller Audi, jeg kan ikke holde nallerne fra de tyskere !

Enten skal det være en BMW 5´er E60
eller også skal det være en Audi A6 C6
Begge er jo ca lige gamle, fås begge til nogenlunde samme priser, begge med læder/navi osv osv.

Alternativt er at spare 30-50.000 og nøjes med en Audi A4 B7.

jeg ønsker input om fordele/ulemper og erfaringer med motorene på dem.

i en E60 er jeg jo lidt hook på 3.0D da den kan chippes til ca 300hk... den går virkelig godt og de kan fås for budgettet.
A6´ere i samme priseleje er oftest 2.4, hvor jeg har hørt at kæden har det med at knække mellem 100 og 200k, og at det koster kassen af skifte på dem... på BMW´en skulle det være bedre lavet og kæden holder bedre.

men jeg har kun knap 10km til arbejde.. så vil en diesel nå at blive varm nok ? det jo dyrt at skifte partikelfilter når de er stoppede. Alternativet er at få et fyr i bilen som generelt bare skal køre 20-30 før en køretur.. Jeg kører med jævne mellemrum længere ture på 30-100km, men som sagt vil der også være mange ture på 10km ca.

i en A4 B7 ville det evt blive en 1.8t, da de er ok rent prismæssigt og kan chippes til ca 200 hk. 2.0 tfsi ville være optimalt, men de er dyre...

så... E60 vs C6 ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5´er E60 vs A6 C6.. eller B7 ?
Kommentér på:
5´er E60 vs A6 C6.. eller B7 ?

Annonce